חדשות בארץ

נתניהו למתגייסים: "אנחנו נחושים לנצח ולהגן על עצמנו בכל הזירות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע ללשכת הגיוס בתל השומר ונפגש עם מתגייסים לחטיבות גולני וגבעתי. בין החיילים החדשים: אור פרץ, בנו של אלירז פרץ הי"ד ואחיינו של אוריאל הי״ד, שמתגייס היום לגולני

נתניהו ואור פרץ (צילום: חיים צח, לע״מ)נתניהו ואור פרץ (צילום: חיים צח, לע״מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שלישי) בבסיס הקליטה ומיון עם מתגייסים לשירות בצה"ל, המיועדים לתפקידי לוחמה בחטיבות גולני וגבעתי. בתחילת הביקור פגש נתניהו את המתגייסים בשרשרת החיול, רגע לפני עלייתם על מדים. לאחר מכן, קיים עימם שיחה והשיב על שאלותיהם השונות.

לחיילים החדשים אמר ראש הממשלה: "דיברתי עם כמה מכם. ראיתי את המוכנות, גם הפיזית וגם הנפשית. יש לכם זכות גדולה היום - אתם מתגייסים לצבא ההגנה לישראל, ליחידות לוחמות מפוארות, כדי להדוף אויב אכזר, מפלצות שתקפו אותנו, ואנחנו מכים בהם עכשיו בחזרה ללא רחם ואנחנו ננצח אותם".

הוא הוסיף, "חברים טובים נפלו במערכה הזאת, והם נפלו כדי שנשיג את הניצחון הזה. יש שלוש מטרות: אחת - לחסל את החמאס. להחזיר את החטופים - שתיים. ושלוש - להבטיח שעזה לא תהיה יותר איום על ישראל".

ראש הממשלה התייחס לאיראן והדגיש: "איראן עומדת מאחורי חמאס, מאחורי חיזבאללה, מאחורי אחרים, אבל אנחנו נחושים לנצח שם, ולהגן על עצמנו בכל הזירות ובעזרת ה׳ - יחד ננצח".

במסגרת הביקור נפגש ראש הממשלה גם עם חיילים בודדים, עולים חדשים שעלו לארץ במיוחד כדי להתגייס, חניכי מכינות, בן שכול ומתגייסים שהושפעו מהמלחמה.

בין החיילים החדשים גם אור פרץ, הנכד של מרים פרץ, שאביו אלירז הי"ד ודודו אוריאל הי"ד, נפלו למען הגנה על המדינה והוא מתגייס היום לגולני. נתניהו נפגש עם החייל הצעיר, חיבק אותו ואמר: "אין ביטוי חזק יותר ממה ששמעתי ממנו, וממה שאני רואה כאן מהצעירים האחרים, הגיבורים הללו, על הנכונות שלנו להגן על עצמנו, בכוחות עצמנו ובעזרת הרוח המיוחדת של עם ישראל. זה מה שאנחנו רואים פה".

תגיות:בסיס קליטה ומיוןאור פרץבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה