חדשות בארץ

ארגון זק"א במסר מפתיע לחמינאי: "יש לנו שקית הפתעה בשבילך"

מנהיג איראן צייץ על רקע סרטון שמראה את התקיפה האיראנית מעל הר הבית, בארגון לא נשארו חייבים וענו לו. גם הגולשים לא נותרו אדישים: "אחלה זק"א שבעולם. אפילו חיוך אתם מעלים"

(צילום: Ilan Malca / ZAKA)(צילום: Ilan Malca / ZAKA)
אא

בתגובה לדברים שכתב המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי ("אל-קודס הקדושה תהיה בידי המוסלמים, והעולם המוסלמי יחגוג שחרור פלסטין", הוא כתב על רקע הטילים מעל הר הבית) ברשתות החברתיות, ארגון זק"א החליטה לצייץ הלילה בחשבון ה-X שלו מסר שהפך לוויראלי.

אחרי שקרא לשחרור פלסטין, הארגון שלח לו מסר כשענה על הפוסט וכתב לו: "יש לנו שקית הפתעה בשבילך", מה שהפך תוך שעות לאחד הדברים הכי חמים ברשת. ההערכה היא שהארגון התכוון למאות שקיות הגופות שאסף בתחילת המלחמה, כדי להמחיש שמי שהתחיל במלחמה היה חמאס, ולא ישראל, כשאחרים פירשו זאת אחרת: בארגון פשוט רמזו לחמינאי שהסוף שלו מתקרב.

אחד הגולשים אף הגיב לחמינאי על פוסט שפרסם בנושא וכתב לו: "אח יקר, אתה מעלה סרטון שבו רואים איך ניסית להפציץ את אל קודס הקדושה. לא הצעד הכי חכם לדעתי. ממליץ למחוק". התגובה של הארגון זכתה ללייקים ושיתופים רבים מאז הלילה. "אחלה זק"א שבעולם. אפילו חיוך אתם מעלים", כתב להם אחד הגולשים. תגובה נוספת שנכתבה לחמינאי הייתה: "בוקר אחד תתעורר ותראה שאין לך לאן לזוז כי אין לך מדינה. נתראה בקרוב, העם היהודי הוא עם הנצח".

 

 

תגיות:ארגון זק"אעלי חמינאי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה