חדשות בארץ

הנער שנרצח בפיגוע הובא למנוחות; סבתו: "היית הלב של המשפחה, עם ישראל איבד אותך"

בנימין אחימאיר הי"ד, שנרצח שלשום ליד היישוב מלאכי השלום במרחב בנימין, נטמן בגבעת שאול. מחנכו, אורי צוקר, ספד: "הוא הלך לחווה לשמור על ארץ ישראל ולתת את עצמו בשביל ארץ ישראל". נמשך המצוד אחר המחבלים

בנימין אחימאיר הי"ד (צילום: משטרת ישראל)בנימין אחימאיר הי"ד (צילום: משטרת ישראל)
אא

בבית העלמין בהר המנוחות, בגבעת שאול בירושלים, הובא אחר הצהריים (ראשון) למנוחות הנער בנימין אחימאיר הי"ד, בן 14, שנרצח שלשום בידי מחבלים סמוך ליישוב מלאכי השלום במרחב בנימין. כוחות צה"ל ממשיכים במצוד אחר המחבלים ועל פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

הרב אורי צוקר, מחנכו של בנימין בישיבת 'לב חדש' בשילה, ספד: "נפלת לפני בני עוולה. כולנו רוצים 'אל נקמות השם' מהרוצחים והחברים שלהם. אבל כ'נפול בפני בני עוולה' זה כף הדמיון, רק נדמה לנו שהוא נפל בפני בני עוולה, הוא לא נפל לפני בני עוולה. מי שלוקח נשמות זה לא ערבים, זה רק אחד, רק השם יתברך לוקח נשמות".

צוקר הוסיף: "את השושנה הזאת רק השם יתברך לקח עם פינצטה ובחר בשבילו את המוות הכי נאצל והכי גבוה. עכשיו בעולם יש חלל, היהודי הזה רצה להיות שליח של השם יתברך, בחווה, בישיבה. הוא לא נשאר בישיבה כי צריך לסיים בגרויות, הוא רצה ללמוד תורה. בנימין הלך לחווה לא כדי לכייף, הוא הלך לעשות משהו למען עם ישראל, לשמור על ארץ ישראל ולתת את עצמו בשביל ארץ ישראל".

הסבתא דבורה זווארץ ספדה: "ביני המתוק שלנו, הנכד החייכן, המצחיק וטוב הלב שלנו, אנחנו לא מאמינים שהחוויות והשיחות שלנו איתך יישארו רק בזיכרון. אומרים שאתה נער, ילד, היית ענק, הלב של המשפחה, עם ישראל איבד אותך".

מרים, אימו של בנימין, הוסיפה בהספדה: "בחרת את הלב התמים, להיות קרבן ציבור בשביל כולנו, עולה תמימה שעולה כולה אליך לכפר עלינו. כמה לב היית ביני, תמיד חשבת על אחרים, תמיד לקחת את כולם בחשבון, דאגת לא להעליב אף אחד, אפילו לא בצחוק".

על ממצאי החקירה ופרטיה הוטל צו איסור. החקירה נמצאת בידי משטרת מחוז ש"י והשב"כ, בשיתוף צה"ל שמבצע את הסריקות אחר המחבלים. על פי הפרטים שהותרו לפרסום: הנער יצא לרעות כבשים בשעות הבוקר. לפני הצהריים הכבשים חזרו לבד מהמרעה ודווח על היעלמות הנער. במשך יממה חיפשו אחריו כוחות רבים, ובשבת בצהריים נמצאה גופתו לא רחוק מהיישוב. את הגופה איתר רחפן של צה"ל שסייע בסריקות ומפעיליו הכווינו את הכוחות. ליד הגופה התגלו פרטיו האישיים ומכשיר הסלולר של הנער, שהיא מנופץ. כמו כן אותרה הסכין בה השתמשו המחבלים.

תגיות:בנימין אחימאירפיגוע בשומרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה