תוכן שיווקי

הורים ומחנכים, שימו לב: התוכנה שיכולה לשנות את חיי הילדים

הכירו את אקטיב-הד: הפתרון הטבעי והיעיל לבעיית הקשב וריכוז אצל ילדים

ד"ר גד דואר | צילום: מתוך אתר החברהד"ר גד דואר | צילום: מתוך אתר החברה
אא

בעיית קשב וריכוז היא אחת הבעיות השכיחות ביותר בקרב ילדים. הטיפול המסורתי בבעיה זו כולל שימוש בתרופות, אך הרבה פעמים הדבר גורר תופעות לוואי רבות, כגון חוסר תאבון, עייפות ועוד

אקטיב-הד היא פתרון מהפכני ללידלים הסובלים מאתגרי קשב וריכוז. התוכנה מבוססת על טכנולוגיה חדשה בשם "הדמיה תת-מודעת" (NRT), המפעילה את המוח באמצעות גלי אור וצלילים.

הורים ומחנכים שילדיהם או תלמידיהם השתמשו בתוכנה דיווחו על שיפור משמעותי בהתנהגות, ביכולת הריכוז שלהם בלימודים וביחסים שלהם עם החברים והמשפחה.

לדוגמה, הרב מרדכי לוין, מחנך בתלמוד תורה, סיפר על תלמיד שלו שכל הזמן בכיתה היה חולם. לאחר חודש של שימוש בתוכנה, התלמיד קיבל במבחן 90.

משפחת ברייטמן שיתפה בחוויה שלה: "הבן שלנו נעשה יותר רגוע לאחר השימוש בתוכנה. המלמד בתלמוד תורה אומר שהוא יותר מחובר לחומר הנלמד בכיתה. לומד בהתלהבות. בעבר שנטל את הריטלין הוא היה כבוי. יש שיפור גם בהתנהגות החברתית שלו, הן עם החברים בתלמוד תורה והן בבית".

במשפחת קורן רואים את השיפור גם בשבת, למרות שהשימוש בתוכנה נעשה רק ביום שישי: "השינוי שחל בילד שלנו בעקבות השימוש בתוכנה הוא מדהים. מילד שתמיד היה הופך את המשחקים ואין מה לדבר שלא היה מסדר אותם, הוא היום משחק בצורה תקינה וגם אחרי המשחקים הוא אוסף אותם ומסדר אותם במקום".

השימוש באקטיב-הד נעשה במשך 7 דקות כל יום, בצורה חוויתית עם כ -600 משחקים שונים לטווח גדול של גילאים. השימוש  מעניק רוגע למוח למשך זמן של 24 שעות.

הורים, זה הזמן לעשות צעד קטן לשינוי גדול אצל ילדכם! הצטרפו עכשיו לאקטיב-הד ובעז"ה תרוו רוגע ונחת.

ליצירת קשר הקליקו>>

תגיות:קשב וריכוזאקטיב הדגד דואר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה