חדשות בארץ

נתניהו: "נערכים לתרחישים של אתגרים מזירות אחרות, ערוכים בהגנה ובהתקפה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם טייסים בבסיס תל נוף והתייחס לאיום האיראני. הפלסטינים מדווחים על חיסול מואזין בנוסיראת, שם החלה מתקפה רחבה

נתניהו בבסיס תל נוף (צילום: קובי גדעון / לע"מ)נתניהו בבסיס תל נוף (צילום: קובי גדעון / לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (חמישי) בבסיס חיל האוויר בתל נוף ונפגש עם מפקדים בחיל ועם טייסים מטייסת 133 שמפעילה מטוסי F15. הוא קיבל סקירה מסגן מפקד הבסיס ומפקד הטייסת על פעילותה במלחמה.

נתניהו שוחח עם טייסים וסיכם את הביקור עם התייחסות לאיום האיראני: "אנחנו בימים מאתגרים. אנחנו בעיצומה של המלחמה בעזה שנמשכת במלוא עוזה, במקביל אנחנו ממשיכים במאמצים שלא נפסקים כדי להחזיר את חטופינו, אבל אנחנו נערכים גם לתרחישים של אתגרים מזירות אחרות. קבענו עיקרון פשוט, מי שפוגע בנו, אנחנו פוגעים בו. אנחנו נערכים לענות על הצרכים הביטחוניים של מדינת ישראל גם בהגנה וגם בהתקפה".

הפלסטינים: מואזין חוסל בנוסיראת

צה"ל אישר הבוקר כי החלה פעולה מבצעית רחבת היקף במחנה הפליטים נוסיראת במרכז הרצועה, שם פועל גדוד של חמאס. צה"ל לא פעל עד כה קרקעית במרחב.

במהלך הלילה הותקפו מטרות מן האוויר ומהקרקע. הפלסטינים דיווחו על חיסול באמצעות כטב"ם שירה לעבר דירה באחד המגדלים. לפחות חמישה אנשים נהרגו כתוצאה מהתקיפה.

בצהריים פרסמו הפלסטינים דיווח נוסף לפיו בתקיפה נוספת, באזור ביתה עלמין במחנה, חוסל עסר אבו חליל - המואזין של המסגד באזור נוסיראת. תקיפה נוספת בוצעה באזור רפיח שם חיסל כטב"ם חמישה מחבלים בשכונת א-סלאם במזרח העיר.

תגיות:בנימין נתניהוהאיום האיראני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה