חדשות בארץ

צה"ל אישר: שלושה מבניו של מנהיג החמאס חוסלו בתקיפה בעזה

חאזם, אמיר ומחמד הנייה, בניו של ראש הלשכה המדינית, חוסלו באזור מחנה שאטי. גם שלושה מנכדיו של הנייה נהרגו בתקיפה. צה"ל: "מדובר בפעילי חמאס"

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

דובר צה"ל אישר הערב (רביעי) כי בתקיפה שבוצעה בעזה, בהכוונת השב"כ, חוסלו שלושה מבניו של ראש הלשכה המדינית בחמאס, איסמאעיל הנייה. רשת אל גזירה הוסיפה כי בתקיפה נהרגו כמה מנכדיו של מנהיג החמאס.

שלושת הבנים: חאזם, מחמד ואמיר, נהרגו בתקיפת רכב ומבנה סמוך במרחב מחנה הפליטים שאטי. בתקיפה נהרגו גם שלושה מנכדיו של מנהיג החמאס: אמל, בתו של חאזם, וחאליד ורזאן, בנו ובתו של חאלד הנייה.

על פי צה"ל, כלי טיס של חיל האוויר תקפו, בהכוונה מודיענית של אמ"ן ושב"כ, שלושה פעילים צבאיים של חמאס, בדרכם לבצע פעילות טרור במרחב מרכז רצועת עזה. בהודעת דובר צה"ל נמסר: "שלושת הפעילים שהותקפו הינם אמיר הניה, מפקד חוליה בזרוע הצבאית של חמאס, מחמד הניה, פעיל צבאי בארגון הטרור וחאזם הניה, פעיל צבאי נוסף בארגון הטרור. צה"ל מאשר כי הפעילים הם שלושה מילדיו של איסמעיל הניה, ראש הלשכה המדינית של חמאס".

גורם צבאי הוסיף כי "מוכרת טענה בדבר פגיעה בקרובי משפחה נוספים של הנייה, ביניהם קטין. מידע זה אינו מאומת על ידי צה"ל".

אל ג'זירה פרסם הערב תיעוד של איסמאעיל הנייה מבקר פצועים עזתיים בבית חולים בדוחא, שם צולם מקבל מעוזרו את ההודעה על חיסול בניו ונכדיו. הנייה נשמע בתיעוד אומר: "מודה לאללה על הכבוד שילדיי ונכדיי הם שהידים. הבנים שלי, הקדושים, זכו לכבוד הזמן, כבוד המקום וכבוד הסיום".

יש לציין כי בחודש פברואר דיווחו הפלסטינים על חיסולו של חאזם הנייה, צעיר בניו של איסמעיל, אולם לידיעה לא היה אישור רשמי. כמה ימים לאחר מכן דווח על חיסול בן נוסף, חאלד.

בחודש נובמבר בנובמבר חוסל בשכונת שייח רדואן ג'מאל הנייה, נכדו הבכור של איסמעיל הנייה, בנו של מוחמד הנייה. בתחילת נובמבר חוסלה נכדתו של הנייה, רועה חמאם, בהפצצה דומה. ביולי 2014 חוסל על ידי צה"ל איברהים הניה, בנו של ראש החמאס.

תגיות:איסמעיל הנייהחיסול ממוקדמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה