הום סטיילינג

אביב הגיע, צבע בא: 5 רעיונות משמחים לשילוב צבעים אביביים בבית בעזרת הום סטיילינג

כמו בכל שנה, האביב וחג הפסח מביאים איתם תחושה של רעננות והתחדשות. בין אם מדובר בניקיונות, במזג האוויר הנעים או בפרחים שפורחים סביבנו – ישנו רצון להכניס את הצבעים המשמחים גם לבית. איך אפשר לעשות זאת בעזרת כמה טריקים פשוטים של הום סטיילינג? צבע לחיים

אא

כמה פעמים קרה לכם שראיתם חדרים מעוצבים בתצוגה או בקטלוג, ואמרתם: "הלוואי והיה לי האומץ לעצב ככה?". איכשהו, בתצוגות, באתרים ובקטלוגים הכל נראה צבעוני, מושך ומלא סטייל. אם כך, למה במציאות זה לא כך? ובכן, מסתבר שבכמה טריקים פשוטים של הום סטיילינג גם אתם יכולים להכניס צבע לעיצוב הבית, ולתת לסלון שלכם או לחדרים תחושה של חדרי קטלוג מעוצבים. איך עושים את זה נכון?

1. קודם כל, כדאי להעז קצת. מה יקרה אם נצבע קיר אחד בצבע שונה מהרגיל? מה לגבי טורקיז? ירוק בהיר? ורוד אפרסק? מפתיע עד כמה הבית מקבל שינוי מבורך בעזרת תוספת צבע. אפשר לצבוע גם רק חלק מהקיר, לא חייבים לצבוע את כולו.

 

2. לא רוצים לצבוע את הקיר? נסו טפט צבעוני בשיטת "קלף והדבק". היום אפשר למצוא טפטים איכותיים מאוד וקלים להדבקה בלי הצורך בדבק. טיפ חשוב: חפשו את האיכותי, גם אם הוא מעט יותר יקר, אל תתפתו לקנות טפטים זולים שקשים להדבקה (ועוד יותר להסרה).

 

3. לא רוצים להתעסק עם הקיר בלל? נסו אקססוריז. אפשר לגוון בכריות על הספה, לרכוש פמוטים צבעוניים, שטיחים קטנים או וילון מעניין. הכל אפשרי.

 

4. החלטתם השנה להחליף ריהוט, ובא לכם להתחדש ברהיט צבעוני ופחות שגרתי? נסו לרכוש ספה בצבע שונה מהרגיל. כל הבית יראה אחרת, ואם תתאימו לספה וילון דומה – קיבלתם בית מקטלוג.

 

5. אתם לא מעוניינים להחליף ריהוט, אבל כן רוצים להוסיף קצת צבע לרהיטים הקיימים? אפשר לעשות זאת על ידי צביעה בצבע ייעודי לצביעת רהיטים. אם מדובר בכיסאות עץ פשוטים - אפשר גם להחליף להם ריפוד. איך? רוכשים בד אריג מחנות בדים ושולחים את הכיסאות לרפד שמחדש לכם את הכיסאות בכמה מאות שקלים. בעלי ידי הזהב יוכלו לעשות זאת לבד, עם קצת סבלנות ואקדח סיכות איכותי. שימו לב: חשוב להתייעץ עם מומחה בטרם פירקתם את הכיסא. לא כל כיסא אפשר לרפד לבד, ולעיתים כדאי להשקיע בבעל מקצוע כדי לקבל תוצאה מושלמת.

יש לכם רעיונות נוספים להוספת צבע לבית על ידי הום סטיילינג? כתבו לנו בתגובות.

תגיות:אביבפסחהום סטיילינג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה