חדשות יהדות

הרב זילברשטיין פרץ בבכי במפגש עם משפחות חטופים: "הקב"ה שומע את דמעות השבויים"

"הקב"ה שומע את הדמעות של השבויים בידי החיות הללו", אמר הרב יצחק זילברשטיין ופרץ בבכי. "עלינו להרבות בתפילה ובתחנונים עד שהחטופים ישובו הביתה בשלום"

הרב יצחק זילברשטיין (צילום: שלומי כהן / פלאש 90)הרב יצחק זילברשטיין (צילום: שלומי כהן / פלאש 90)
אא

ספיר כהן וילנה טרופנוב, ששוחררו בעסקת החטופים, יחד עם אלחנן דנינו, אביו של אורי החטוף בעזה, עלו בימים האחרונים לביתו של חבר מועצת גדולי התורה של דגל התורה, הפוסק הרב יצחק זילברשטיין.

הרב שמע במשך דקות ארוכות על ההתמודדות הקשה של החטופים ומשפחותיהם, ופרץ בבכי. לאחר מכן שוחח עימם וחיזקם בדברי אמונה.

"כתוב 'שומע קול בכיות', את הדמעות של השבויים בידי החיות הללו הקב"ה שומע. אנחנו צריכים לבכות הרבה ולבקש מהקב"ה קל מלא רחמים הוא יודע לעשות דברים מעל לדרך הטבע, הבכי זו השפה של הנשמה, מי בוכה? הנשמה בוכה. כל עם ישראל בוכה ומתפלל", אמר הרב.

"'הקב"ה שומע בכי, עלינו לבכות ולהתפלל", אמר הרב והדגיש כי חובה לעשות הכל, להרבות בתפילה ובתחנונים, עד שהחטופים ישובו הביתה בשלום.

אנא התפללו לשלומם של חיילינו ואזרחינו השבויים בידי חמאס:

תהילים פרק כ'

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד. ב יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב. ג יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ. ד יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה. ה יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא. ו נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ. זעַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ. ח אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר. ט הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד. ייְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ.

הרב זמיר כהן במסרי חיזוק וניחום למשפחות השכולות:

 

הרב זמיר כהן: מה בידינו לעשות למען עם ישראל והשבויים, לביטול הגזרות ולהחיש ישועה?

תגיות:הרב יצחק זילברשטייןחטופיםשבויים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה