חדשות בעולם

מנהיג אופוזיציה איראני מפתיע: "האיראנים מאחורי ישראל, חייבים לנצח - יחד"

להפתעת ישראל, החיסול בדמשק שימח רבים בתוך האופוזיציה של איראן, שמתנגדת למשטר הנוכחי. והיד בהשטי, מנהיג אופוזיציה איראנית שגר בלונדון, מסביר למה ישראל חייבת לנצח במלחמה הזאת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

החיסול המיוחס לישראל בדמשק בשבוע שעבר הוציא את בכירי משמרות המהפכה בסוריה מהכלים. במשך שנים, האופוזיציה במדינה רוצה להיפטר ממשטר האייתולות, ששולט כבר 45 שנה.

"האיראנים ניסו כבר מספר פעמים להפיל את השלטון בעצמם, אך לא צלחו עקב הברוטליות הרצחנית של השלטון. השלטון חלש, אין לו לגיטימציה בעם והוא שולט רק באמצעות ברוטליות חסרת גבולות", כותב בטור מיוחד והיד בהשטי, מנהיג אופוזיציה איראנית שגר בלונדון, לחדשות 12. "חייבים להבין שאין ברירה, שחייבים לעשות זאת. מדובר באיום קיומי אמיתי על ישראל, על האזור, על אירופה, על ארצות הברית ועל המערב כולו. אך אל תזלזלו בהם - יש להם אידאולוגיה, סבלנות, נחישות, תוכנית סדורה והרבה כסף".

בהשטי מסביר כי "אל תתרשמו שהעם עני, זה לא כי לשלטון אין כסף, הוא פשוט לא מתחלק עם העם. את כל הכסף הוא משקיע בפיתוח הכוח שלו, בנשק ובאלימות, כי רק כך הוא יכול לשרוד ולממש את האידאולוגיה שלו. השלטון האיראני פועל על מנת לפרק את המערב מפנים. הוא משתמש בדמוקרטיה נגד הדמוקרטיה".

"השלטון האיראני פועל לרדיקליזציה של הצעירים בארצות הברית ואירופה. הוא מממן כלי תקשורת, תעמולה ואוניברסיטאות, בשיתוף פעולה עם קטאר ובתמיכה של רוסיה וסין, וזה מצליח להם - הם כלל לא מסתירים זאת. רק לפני כמה ימים אמר המנהיג האיראני חמינאי, בפגישתו עם מנהיג חמאס איסמעיל הנייה, כי מלחמת התעמולה שלהם מצליחה", הוא ממשיך. "אל תבזבזו את הזמן ואת האנרגיה שלכם על הזרועות של התמנון. אם הראש לא יושמד, הוא ימשיך להצמיח זרועות, בנוסף ובמקום, גם אם זרוע אחת תחוסל. במזרח התיכון ובכל העולם, תכו בראש".

בהמשך מסביר בהשטי מה החיסול עשה באיראן: "סוף סוף השבוע ישראל עשתה את הצעד הרציני הראשון - היא הבינה שהדרך היחידה היא להמשיך לתקוף בתוך איראן ולא לפחד. לתקוף את בסיסי משמרות המהפכה, את סמלי השלטון ואת מנהיגיו. יש לנו חלון הזדמנויות שאסור לפספס אותו, כי כשיהיה להם נשק גרעיני זה יהיה מאוחר מידי והם לא יהססו להשתמש בו. זה לא צפון קוריאה ולא ברית המועצות, זו אידאולוגיה קיצונית, רצחנית ופנאטית.

"כאשר העם האירני יבין שהמערב רציני והוא מוכן ללכת עד הסוף, הוא יצטרף אני יודע זאת. אני מכיר את העם הזה, אני חלק ממנו ואני מדבר מגרונו. אני נושא את קולם של עשרות מיליונים שפוחדים - אני לא מפחד. דיברתי על כך בפרלמנט הישראלי ובקונגרס האמריקאי, בהזמנת פורום המזרח התיכון.

"בשם העם האירני אני קורא – תלכו עד הסוף. אל תעצרו. אל תתנו להם להתעצם ואל תחשבו שהם מורתעים. אל תעשו את הטעות שעשיתם לפני 7 באוקטובר, כי הטעות הזאת תהיה יקרה בהרבה, יקרה מדי. אני קורא לכל המדינות החופשיות לתמוך, להצטרף, לא לחשוש ולא לשחק משחק כפול. זאת שעת מבחן היסטורית, דומה לזו של 1938. אם נוותר ונפייס את איראן וקטאר, כמו שצ'מברליין פייס את גרמניה הנאצית אז, נקבל שוב מלחמת עולם, רק שזאת תהיה רצחנית הרבה יותר. זה הרגע אל תעצרו, חייבים לנצח – ביחד".

תגיות:איראןחיסולישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה