חם ברשת

לאושיית הרשת נמאס: "לא על זה נפלו הגיבורים שלנו. מה קרה לכם? תירגעו"

ליאל אלי כתבה כי היא לא מבינה את המתקפה כלפי ראש הממשלה נתניהו בזמן שהמדינה נמצאת במצב כזה. גם אושיות רשת אחרות הצטרפו: "ההפגנות נגד הממשלה מחזירות אותנו לשישי באוקטובר"

(צילום: Marc Israel Sellem / POOL)(צילום: Marc Israel Sellem / POOL)
אא

אושיית הרשת והשחקנית ליאל אלי כתבה אתמול (ראשון) פוסט שבו ביקשה לעצור את המתקפה נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו. אלי קראה לאחדות בעם, וביקשה להפסיק לעסוק רק בדבר אחד – המשך כהונתו של ראש הממשלה.

"קשה לי לראות את המדינה שלנו ככה – לא על זה נפלו גיבורים, מרגיש שזה שוב חזר להיות פוליטי", תקפה, "אני לא מבינה למה אנשים שהם לא משפחות החטופים, או קשורים למשפחות החטופים – עושים הכל שביבי יילך?!".

"בואו אני אגלה לכם סקופ מטורף, ביבי כנראה יילך", המשיכה. "תירגעו, בואו שנייה נתאחד כנגד האויבים שלנו, וניתן לו לעשות את מה שהוא עשה 24 שנה כי הוא היה טוב, הוא היה סבבה, מה קרה לכם? תירגעו!".

אלי היא לא אושיית הרשת היחידה שהביעה את דעתה בנוגע להפגנות והתנהלותה של הממשלה. גם עינב בובליל כתבה באותו נושא והוסיפה: "גם אני חושבת שצריך לעצור את המדינה וכל מה שמשפחות החטופים עושות הוא בסדר, ואני הייתי עושה יותר גרוע ממה שהם עושים אם חלילה הילדים שלי היו שם. כולם כולל כולם צריכים לתמוך בהם. האם ההפגנות יעזרו להם? אני לא יודעת. אמן ואמן ואמן שכן. אבל ההפגנות נגד הממשלה מחזירות אותנו לשישי באוקטובר, וכמובן מחלישות אותנו מול הנאצים ומול שאר העולם! גרוע ביותר! אחרי המלחמה ואחרי שהחטופים יחזרו תחליפו ממשלה, תעשו מה שאתם רוצים. רגע ממש, ממש לא. שוב פילוג, שוב הסתה, שוב שנאה". 

בהמשך הוסיפה בובליל: "בין כה וכה אני לא מאמינה לשום ערוץ טלויזיה. את רואה ערוץ 12 או 14, את חושבת שאת במדינה אחרת. אין אובייקטיביות, יש ימין ושמאל, יש פילוג, יש הסתה ויש קיצון. לי כואב רק על החיילים שלנו ועל החטופים שלנו, אז אני פשוט מתפללת עבורם כל הזמן ומקווה שיהיה פה טוב".

תגיות:אחדותממשלהליאל אלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה