חם ברשת

עדן חסון תוקף: "למה לא מוציאים להורג מחבלים?"

בפוסט נוקב שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו תקף הזמר בעקבות הפיגוע בגן יבנה: "מה עוד צריך לקרות כדי שיגרמו למחבל מתועב להבין שלא משתלם לו לרצוח יהודים? יהי זכרו של לידור לוי ברוך"

זירת פיגוע הדקירה בגן יבנה (צילום: Liron Moldovan / Flash90)זירת פיגוע הדקירה בגן יבנה (צילום: Liron Moldovan / Flash90)
אא

הזמר עדן חסון מתקשה מאוד להכיל את מה שקורה בעזה. כמו רבים אחרים, גם הוא התגייס כדי לסייע להסברה הישראלית ולשמח חיילים, אלא שהפיגוע האחרון בגן יבנה, הצליח להוציא אותו משלוותו. הוא סיפר כי הוא לא מסוגל לשאת עוד בצמד המילים "הותר לפרסום" ותקף את מדיניות ישראל, שלא מוציאה להורג מחבלים.

לדברי חסון, המהלך שלו נובע מהעובדה שנוצר כאן חוסר ביטחון אישי לתושבי ישראל. הפיגוע האחרון, בו נרצח לידור לוי הי"ד, גרם לו להעלות סטורי נוקב לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא מעביר ביקורת על הצורה שבה ישראל מטפלת ברוצחים.

"למה עדיין לא מגרשים את משפחות המחבלים מהארץ? למה עדיין לא מוציאים להורג מחבלים?", כתב חסון. "מה עוד צריך לקרות כדי שיגרמו למחבל מתועב להבין שלא משתלם לו לרצוח יהודים?". בהמשך הוא הוסיף על לוי המנוח: "יהיה זכרו ברוך".

כזכור, ביום חמישי הודיע המרכז הרפואי איכילוב על פטירתו של לידור. הוא נפצע אנושות ביום ראשון בערב לאחר שנדקר מספר פעמים על ידי המחבל. לוי, מהנדס תוכנה במקצועו, בן 34 הותיר אחריו אישה בהריון, תינוקת בת חצי שנה, זוג הורים, אח ואחות.

הפיגוע בוצע על ידי המחבל מואמן חליל, שוהה בלתי חוקי בן 19 מדורא שליד חברון. הוא הגיע לקניון בגן יבנה וניגש למכון הכושר, שפעל בשעה מאוחרת יחסית של הערב. הוא דקר נער בן 17 בכניסה למכון ופצע אותו קשה ואחר כך נכנס פנימה ודקר את לוי. המחבל נמלט מהמקום ודקר אזרח נוסף שנפצע אף הוא קשה.

שוטר שהבחין בדקירה חתר למגע וחיסל את המחבל. למחרת המשטרה עצרה שני תושבי הפזורה בדרום, כבני 30 עד 40, שלפי החשד הסיעו את המחבל לאחר שחדר לישראל. השניים נחקרו בחשד לעבירות סיוע לפעולת טרור, להסעת שוהה בלתי-חוקי ולעבירות נוספות.

 

תגיות:מחבליםעדן חסון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה