חדשות בארץ

הותר לפרסום: ארבעה חיילי צה"ל נפלו בקרב בדרום הרצועה

דובר צה"ל הודיע כי ארבעה חיילים נפלו בקרב: סרן עידו ברוך מתל מונד, סמל אמיתי אבן שושן מעזריאל, סמל ריף הרוש מרמת דוד וסמל עילאי צעיר מקידר. הי"ד

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל התיר הבוקר (ראשון) לפרסום, כי ארבעה חיילי צה"ל נפלו בקרב בדרום רצועת עזה. הארבעה הם: סרן עידו ברוך הי"ד, בן 21, מתל מונד, מפקד צוות בביה"ס לקומנדו, שירת ביחידת אגוז, עוצבת הקומנדו; סמל אמיתי אבן שושן הי"ד, בן 20, מעזריאל, לוחם בהכשרה בביה"ס לקומנדו, עוצבת הקומנדו; סמל ריף הרוש הי"ד, בן 20, מקיבוץ רמת דוד, לוחם בהכשרה בביה"ס לקומנדו, עוצבת הקומנדו; סמל עילאי צעיר הי"ד, בן 20, מקידר, לוחם בהכשרה בביה"ס לקומנדו, עוצבת הקומנדו.

מוקדם יותר הודיע דובר צה"ל כי הצבא תקף במרחב בעלבכ שבעומק לבנון שלוש תשתיות צבאיות של מערך ההגנה האווירית של חיזבאללה. מטוסי קרב תקפו מוקדם יותר הלילה מתחם צבאי ושלוש תשתיות צבאיות נוספות של מערך ההגנה האווירית ששימשו את ארגון הטרור במרחב בעלבכ בתגובה להפלת כלי הטיס של חיל האוויר אמש. בנוסף, מטוסי קרב תקפו אתמול במהלך היום תשתית טרור ומבנה צבאי של חיזבאללה במרחבים עייתא א-שעב ואל עדייסא, כמו כן צה"ל תקף בירי ארטילרי במהלך היום במרחב יעטר.

ישראל מציינת היום חצי שנה לתחילת המלחמה. מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש, אמר על כך הבוקר: "הטבח הוא יום של כאב עבור ישראל ועבור העולם. אני אבל על 1,200 אזרחים, בהם נשים וילדים שנרצחו בדם קר. שום דבר לא יכול להצדיק את המעשים הנוראיים של חמאס. אני חוזר ומגנה את השימוש באלימות, עינויים, וחטיפה של אזרחים וקורא לשחרור מיידי של כל החטופים".

תגיות:צה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה