חדשות בארץ

טיל נ"ט פגע בבית בשלומי, אישה לקתה בחרדה

חיזבאללה חידש את הירי לעבר יישובי הצפון וירה גם לעבר יפתח. הפצועה סיפרה כי נותרה ביישוב כי אין לה פתרון דיור. צה"ל תקף בדרום לבנון וחיסל ברפיח משוחרר עסקת שליט

  • כ"ה אדר ב' התשפ"ד
פעילות בבית חאנון (צילום: דובר צה"ל)פעילות בבית חאנון (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

נזק רב נגרם היום (חמישי) לבית בשלומי, כתוצאה משיגר טיל נ"ט משטח לבנון. אישה ששהתה בבית לקתה בחרדה וקיבלה טיפול במקום. הנפגעת סיפרה כי נותרה בביתה מאחר ואין לה, ולבעלי החיים שהיא מגדלת, פתרון דיור.

החיזבאללה שיגר היום רקטות גם ליישוב יפתח, בתגובה תקף צה"ל מטרות של הארגון בדרום לבנון, בהן תשתיות ומחסני אמל"ח. מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את התשתיות במרחבים יארון, עינתא ומרון א-ראס.

דיווח פלסטיני: משוחרר עסקת שליט חוסל ברפיח

התקשורת הפלסטינית דיווחה על חיסולו של אכרם סלאמה, משוחרר עסקת שליט ואחיו של המחבל רב המרצחים ובכיר חמאס, חסן סלאמה, המרצה 46 מאסרי עולם בישראל. סלאמה היה מהמתכננים של שני הפיגועים בקו 18 בירושלים, שבהם נרצחו 46 בני אדם ושל פיגוע ההתאבדות ב-25 בפברואר 1996 בטרמפיאדה ליד אשקלון, שבו נרצחה חיילת צה"ל חופית אייש ו-36 בני אדם נפצעו.

האח אכרם סלאמה חוסל בתקיפה הלילה ברפיח. הוא ריצה עד לשחרורו בעסקה 22 מתוך 30 שנות המאסר שנגזרו עליו, בגין מעורבות בפיגועים.

לוחמי נצח יהודה חיסלו מפקד פלוגה בחמאס

דובר צה"ל עדכן כי כוחות שבו לפעול במרחב בית חאנון, בו פעלו בעבר, ואליו חזרו מחבלים. לוחמי גדוד נצח יהודה חיסלו חוליית מחבלים שיצאה מפיר ובה מפקד פלוגת מרחב בית חאנון של חמאס. בשיתוף פעולה עם כוחות נוספים ובהכוונת מכלול האש והמודיעין של החטיבה הצפונית, הושמדו עשרות מבנים ששימשו כתשתיות טרור.

תגיות:חיזבאללהמלחמת חרבות ברזלבית חאנון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה