חדשות בריאות

תקרית חמורה בבי"ח בפראג – ביצעו הפלה באישה הלא נכונה

אישה בריאה, בחודש הרביעי להריונה, הגיעה לבדיקות שגרתיות בבית החולים ובטעות עברה תהליך להפסקת הריון. מבי"ח נמסר: "מדובר בתקרית חמורה שנגרמה בשל הפרות בוטות של נהלים פנימיים"

אא

טעות אנוש חמורה אירעה בבית החולים בפראג אשר בצ'כיה, כאשר הצוות הרפואי זיהה באופן שגוי מטופלת בריאה שהגיעה לבדיקות שגרתיות, ולבסוף נותחה ועברה תהליך להפסקת הריון.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, האישה, שהייתה בחודש הרביעי להריונה, בטעות קיבלה תרופות הרדמה לאחר זיהוי שגוי של הצוות הרפואי ועברה ניתוח גרידה שהוביל לסיום הריון. בית החולים הודה בטעות החמורה ואמר כי "מדובר בתקרית חמורה שנגרמה בשל הפרות בוטות של נהלים פנימיים".

לאחר התקרית המצערת, דוברות בית החולים התנצלה בפני האישה ובני משפחתה והבטיחה לפצות אותם על הנזק שנגרם. הצוות הרפואי שהיה מעורב באירוע הושעה מתפקידו עד לסיום החקירה. יש להוסיף כי בצ'כיה, הפלות חוקיות עד השבוע ה-12 מכל סיבה שהיא, ועד השבוע ה-24 מסיבות רפואיות.

רופא בכיר אמר כי לא רק הרופא המנתח, אלא כל הצוות הרפואי שמעורב בטיפול, חייב לזהות כראוי את מטופליו, וכי חובתם של הרופאים לוודא עם המטופל שהוא מבין איזה טיפול רפואי הוא מקבל.

תגיות:הפלהחדשות בריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה