הום סטיילינג

משפצים או מעצבים לקראת פסח? 5 טרנדים חמים בעיצוב והום סטיילינג

משפצים או מעצבים ולא בטוחים איזה סגנון עדכני? רוצים לשלב חום אדמה בעיצוב ולא יודעים איך לעשות זאת בצורה הנכונה? מתלבטים בין צבעים וטקסטורות? לקראת חג הפסח שכל כולו התחדשות אספנו לכם 5 טרנדים מרכזיים שיתנו לכם כמה וכמה רעיונות עיצוביים

אא

אם גם אתם, כמו חלק מעם ישראל, משתמשים בחג הבא עלינו לטובה כסיבה (נהדרת!) לחדש ולעצב את הבית (או לפחות חלק ממנו) – הכתבה והגלריה הזו בדיוק בשבילכם. יתכן שכבר עכשיו אתם מוצפים ברעיונות ובסגנונות, ולא בטוחים מה עכשווי, מה יחזיק מעמד לעוד שנים רבות, ומה באמת בר יישום. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן – עשינו לכם סדר ואספנו את חמשת הטרנדים החמים ביותר כרגע בעיצוב הבית והום סטיילינג. 5 טרנדים שהם כאן כדי להישאר, לפחות בשנים הקרובות, שנתחיל?

1. אקלקטי - כשמישהו אומר לכם שהסגנון שלו "אקלקטי" זה אולי נשמע מפוצץ ומלא חשיבות, אבל באמת מדובר ב"אין לי סגנון מוגדר, אני משלב כל מיני פריטים וסגנונות יחד". אם זה נשמע לכם מוזר ולא השתכנעתם, קבלו את ההגדרה של אקלקטי במילון: "נאסף באופן לא אחיד, בשיטות שונות וממקורות שונים". עכשיו, קחו את ההגדרה הזו ותעשו איתה באמת מה שלבכם חפץ. מסתבר שלהיות אקלקטי זה טרנד חזק כל כך ב-2024 כך שגם אם מישהו יעיר לכם על פריט מוזר או לא עכשווי בעיצוב החדש תמיד תוכלו להגיד שעיצבתם בסגנון אקלקטי. באמת שזה עובד.

 

2. חזרה לטבע - איכשהו נדמה שבכל כתבה שסורקת מגמות וטרנדים לעיצוב בשנה הקרובה נמצא את המילים "חזרה לטבע". אולי כי הפנמנו סוף סוף מה חשוב, ואולי פשוט כי אלו חומרי הגלם שעומדים לרשותנו – חומרים טבעיים. בואו נהיה כנים, מי רוצה רהיטים מפלסטיק? לא תודה. תנו לנו עץ, אבן ופשתן, ואנחנו מאושרים.

 

3. צמחים בבית - כחובבת צמחים לא מדובר עבורי בטרנד, אבל מי אני שאתווכח עם העובדה שהכנסת עציץ לבית הפכה למגמה עיצובית? אני אפילו מוכנה להוסיף עציץ אחד או שניים לרגל המאורע המרגש. כמובן שחלק מהמעצבים לוקחים את זה ברצינות תהומית ומוסיפים עצים ענקיים כך סתם באמצע הסלון, אבל בואו נודה שברוב דירות הקבלן הממוצעות בישראל זה קצת פחות אפשרי. עציצים חדשים כבר אמרנו?!

 

4. הבית כספא (או לפחות חדר האמבטיה). המושג SELF CARE (טיפוח אישי,  טיפול עצמי) הפך שימושי בשנים האחרונות יותר ויותר. אפשר להגיד שכל דבר היום נכנס תחת ההגדרה של SELF CARE. שתית כוס תה קמומיל בבוקר? ואוו. ממש SELF CARE . קראת ספר? אין עליך בטיפוח אישי. לשמחתי, גם בעיצוב הבית אפשר ליישם SELF CARE. מעבר לעובדה שהבית צריך להיות מעוצב בצורה שתתאים לצרכים האישיים שלך (ומה יותר "אכפתיות אישית" מזה?!). הוסיפו כמה מגבות מגולגלות, נר ריחני ותאורה מעומעמת בחדר האמבטיה, והנה נתתם ביטוי לאחד הטרנדים החזקים לשנת 2024.

 

5. חול ואדמה - אפשר להגיד שיותר מהכל, מה שבולט חזק בעיצוב הבית לשנת 2024 זה השימוש בצבעי אדמה.   גוונים חומים של חום וטרקוטה בשילוב גווני החול המדברי מתמזגים נהדר בטקסטורות עץ, קש וראטן. את הגוונים האלו נמצא גם בטקסטיל כמו שמיכות וכריות על הספה וגם בחיפוי הקירות. אמנם הקירות ממשיכים להיות בהירים ברובם (וטוב שכך), אך אם תרצו להוסיף חיפוי קיר עם טקסטורה עבה ומחוספסת בגווני טרקוטה – תיישמו את טרנד ה"אדמה" בהצטיינות. רק זכרו לעשות זאת בצורה מדודה – אפשר להסתפק בקיר אחד שייתן את הטון לעיצוב אותנטי עם ניחוח של חזרה לשורשים.

מה דעתכם על סגנונות העיצוב ב -2024? כתבו לנו בתגובות

תגיות:עיצוב הביתהום סטיילינג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה