חדשות בארץ

אלון נהרג מ-RPG בעזה, השעון בבית הוריו עצר בשעה שנקבע מותו

רס"ל אלון קודריאשוב, בן 21 ממודיעין, הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בעיר מגוריו. חבר המשפחה: "מאוד דאגנו לו, כי אלון שאנחנו מכירים תמיד רץ קדימה. הוא טיפוס של חוד החנית". בתקרית בה נהרג נפצעו 16 לוחמים נוספים, שישה מהם במצב קשה

  • כ"א אדר ב' התשפ"ד
אא

בבית העלמין הצבאי במודיעין הובא היום (ראשון) למנוחות רס"ל אלון קודריאשוב, בן 21, לוחם יחידת אגוז, שנהרג בתקרית ירי ה-RPG לעבר כוח צה"ל ששהה במבנה בחאן יונס. בתקרית נפצעו 16 לוחמי היחידה, שישה מהם במצב קשה, חמישה באורח בינוני והיתר באורח קל.

קודריאשוב הותיר אחריו הורים ואחות. בסוף השבוע שעבר הוא יצא לחופשה קצרה בבית. קרן אחותו סיפרה כי כשאחיה נולד ביקשו ההורים, קירה וסרגיי, שהבת תבחר לו את השם. "בחרתי ב'אלון' כי זה העץ הכי חזק ואיתן בטבע. כשמו כך הוא היה. ילד חזק, גבוה ויפה תואר, עם נפש עדינה, מלאה ברוך וטוב, אוהב אדם".

השעון בבית ההורים עצר מלכת

ניר ברקין, שכן וחבר של ההורים, סיפר: "אלון הגיע לפני שבוע לחופשת שבת וקניתי לו במתנה תרמיל לטיול אחרי צבא. הוא שם את התרמיל על הגב ואמר: 'אוטוטו הטיול הגדול מגיע'. בתיכון הוא למד מחשבים, אבל במקום ללכת ליחידת סייבר הוא התחיל בקורס טיס ואחרי זה לאגוז. הוא מעולם לא התלונן, תמיד היה עם חיוך. מאוד דאגנו לו, כי אלון שאנחנו מכירים תמיד רץ קדימה. הוא טיפוס של חוד החנית".

בשיחה עם ynet ברקין סיפר שביום שישי נעצר שעון הקיר בבית המשפחה על השעה 10:20: "קירה אמרה שכשאלון יחזור מהצבא הוא יתקן את השעון, ובסוף זו השעה שבה הוא נפל. השעון נעצר וגם החיים שלהם".

אלון, בוגר בית הספר עירוני א' בעיר מודיעין, ניגש למבחני קורס טייס ובסופו של דבר בחר לשרת באגוז. משפחתו מתארת ילד שקט אבל בעל חוש הומור וכישורי מנהיגות, שנהג להשרות רוגע על הסובבים אותו. עסק מאז היותו נער בקראטה, הגיע עד לדרגת חגורה שחורה, כן אהב צלילה וספורט אתגרי.

שנתיים לפני הגיוס אלון החל באימונים לקראת השירות הקרבי, התגייס לקורס טייס ועבר אחר כך לקומנדו. אחרי השחרור הוא תכנן לצאת לטיול עם חברי הצוות שלו בתאילנד ובדרום אמריקה. בסוף השבוע שעבר, בחופשה, קיבל במתנה תיק שישמש אותו בטיול העתידי.

תגיות:חלל צה"למלחמת חרבות ברזלאלון קודריאשוב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה