חדשות בעולם

אפילו הם לא מבחינים בהבדל: כך הניפו האיראנים דגל סודן במקום דגל פלסטין

בפגישה בין בכירי הרשות הפלסטינית לאיראנים הונפו דגלים דומים, ואיש לא הבחין בהבדל. שעות אחר כך, התמונות והדגל השתנו

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הפגנות פרו פלסטיניות נערכות מדי יום ברחבי העולם. הם מניפים דגל מדינה שלא קיימת, פלסטין, נוהגים באלימות ושורפים דגלי ישראל. יחד עם זאת, נראה שלמרות החשיבות שמייחסים לדגלי פלסטין, יש כאלה שעדיין לא מדקדקים בפרטים: מזכ"ל ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי, זיאד אלנח'לה, הגיע לאיראן במהלך השבת, כדי להיפגש עם שר החוץ האיראני, חוסיין אמיר עבד אלהיאן. במקום הונפו דגלים שמקדמים את בואו, אלא שמהר מאוד התבררה הטעות – הם הניפו דגלי סודן בחדר במקום דגל פלסטין.

התמונות דלפו מהר מאוד והופצו ברשת. מדובר בתמונות משותפות של משלחת הג'יהאד נפגשת עם גורמים איראנים והן פורסמו על ידי רויטרס. מצד אחד, הונף בחדר בגאווה דגל איראן, אך לצדו – דגל סודן. חשוב לציין שדגל סודן דומה מאוד לדגל הפלסטיני, אך עדיין – מכאן ועד לא להבחין בהבדל הדק בפגישה בין בכירים? חשוב לציין כי מאוחר יותר הבינו באיראן שטעו ותיקנו את התמונות, כששני האישים מופיעים לצד הדגלים הנכונים.

מטרת הפגישות בין משלחת של ארגון הטרור לג'יהאד באיראן, שהחלו עוד ביום שלישי הייתה "לחקור את ההתפתחויות במלחמה בעזה". בבירה טהרן נערכה פגישה נפגשו עם שר החוץ האיראני וכן והמנהיג העליון של איראן, יחד עם שורה של אנשים נוספים. מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "הם בוחרים לדון בהסלמה".

לאחרונה ביקר ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, אצל המנהיג העליון האיראני, עלי ח'מינאי. בתגובה, דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי, צייץ בחשבון ה-X שלו דברי לעג להנייה שישב יחד עם חברי המשלחת, כשהוא ללא נעליים. "העבד פוגש את אדונו", צייץ אדרעי. מאוחר יותר התברר שמשלחת הג'יהאד האסלאמי נפגשה עם נציגים איראנים וגם הם התבקשו לחלוץ נעליים, מה שגרם לגיחוך ברשת.

תגיות:הרשות הפלסטיניתדגל פלסטין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה