תוכן שיווקי

"כאילו החליפו לנו ילד": השיטה שמחוללת שינוי בקשב והריכוז

"זה כרוך בכאב לב עצום לראות ילד מתקשה בפעולות בסיסיות בחיי היום יום. אנחנו כמשפחה סבלנו יחד איתו" • עדות מרתקת למהפך המפתיע שחל בתחום הטיפולי בבעיות הקשב והריכוז

ילד עם בעיות קשב | צילום: freepikילד עם בעיות קשב | צילום: freepik
אא

יחד עם המודעות הגוברת לנושא הפרעות בתחום הקשב והריכוז, הקידמה מביאה עמה גם מגוון פתרונות חדשניים לנושא, שאינם דורשים בהכרח תהליך ארוך ומייגע עד מציאת פתרון הבעיה. כזו היא שיטת 'נוירומוטוריקה' הנוקטת בגישה טיפולית שאורכת כעשרה ימים. הטיפול בטוח ואינו פולשני והוא מחולל שינוי בקרב אלפי ילדים, נערים ומבוגרים ברחבי הארץ, כשאת תוצאות הטיפול ניתן להתחיל לראות באופן מהיר.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>

רונית, אמא של אורי בן ה-9 (שמות בדויים), מספרת על סבל מתמשך של בנה בתחום בעיות הקשב. "במשך שנים רבות בני המתוק סבל מבעיות קשב וריכוז קשות. כבר מגיל צעיר אורי התקשה מאוד להתרכז במטלות בבית הספר ובבית. הוא תמיד נראה עצבני וחסר מנוחה, מתקשה לשבת בשקט וכל הזמן מתפרץ". 

"ניסינו הכל", משתפת בכאב. "טיפולים פסיכולוגיים, תרופות, שינויים בדיאטה ובשגרת השינה שלו. אבל שום דבר לא עזר לאורי להשתפר. זה היה כרוך בכאב לב עצום לראות אותו מתקשה כל כך בחיי היום יום, ואנחנו כמשפחה סבלנו יחד איתו".

רגע התפנית הגיע לפני כחודשיים. "שמעתי לראשונה על שיטת איזון שמיעתי של נוירומוטוריקה. זהו בעצם טיפול חדשני לילדים עם בעיות קשב וריכוז שמבוסס על אימון השמיעה של הילד, כזה שמלמד את הילד להגיב טוב יותר לגירויים. החלטתי לתת לזה צ'אנס כי כבר ניסינו הכל… תהליך הטיפול התחיל בבדיקה מקיפה של אורי כדי לוודא שהוא אכן מתאים לטיפול. לאחר מכן, אורי האזין במשך חצי שעה בכל יום למוזיקה מיוחדת שעברה עיבוד ומניפולציה ו"אימנה" את האוזניים שלו לשמוע טוב יותר".

זה נשמע טיפול מאוד בסיסי

"זה נשמע פשוט, אבל השפעת הטיפול הייתה מדהימה! כבר אחרי שבועות ספורים התחלנו לראות שיפור משמעותי ביכולת הריכוז של אורי. הוא הפסיק להסתובב סביב עצמו והצליח סוף סוף לשבת וללמוד. בבית הספר סיפרו לנו שפתאום הוא מצליח להקשיב למורים ולהשתתף בשיעור. זה היה נראה למורים כאילו החליפו לנו את הילד! אורי הוא כיום ילד ממוקד שיכול ללמוד ולתפקד כמו כולם".

עוד מוסיפה רונית כי "גם ילדים שמתקשים או מתנגדים לשיתוף פעולה עם מטפלים, הטיפול הזה הוא אפקטיבי עבורם, כיוון שהם לא מרגישים שרוצים לתקן אותם אלא בסך הכל לאמן את האוזניים שלהם לקלוט גירויים בצורה טובה יותר".

יש לציין כ יתרה מזאת, אחרי תהליך האיזון השמיעתי, הילד בשל יותר לקבלת טיפול רגשי במידה והוא נדרש לכך והתהליך כולו נעשה אפקטיבי וקצר יותר לעומת טיפול פסיכולוגי אחר שיכול היה להימשך שנים.

"אני ממליצה בחום לכל הורה לילד עם בעיות קשב וריכוז לנסות את איזון השמיעה - זה באמת יכול לחולל שינוי מהותי ולהקל מאוד על החיים. אני רק מצטערת שלא שמענו על שיטה זו קודם. היא הייתה חוסכת מאורי ומאיתנו הרבה סבל וקושי".

ל'נוירומוטוריקה' סניפים בבני ברק, בית שמש וחיפה

 

תגיות:קשב וריכוזנוירומוטוריקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה