חדשות בעולם

קמו בבוקר וגילו 50 מיליון שקל בחשבון - אבל אז התבררה הטעות

זוג מארה"ב גילה סכומי עתק בחשבון ההשקעות שלו. אחרי כמה שעות הוא עוד היה אופטימי, עד שהתברר – מחשב העביר להם סכומי עתק בטעות. לכסף שלום

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מה הייתם עושים אם הייתם קמים בוקר אחד ומגלים 50 מיליון שקל מיותרים בחשבון הבנק שלכם? ומה הייתם עושים אם הייתם מגלים, בסופו של דבר, שהכסף הזה הופקד לכם בטעות והוא לא שייך לכם? זוג אמריקאים, ריצ'רד וורנוק ואשתו ג'קלין, היו בטוחים שהם זכו בפרס, אחרי שטעות בחשבון הבנק גילתה שהופקד להם סכום של 11 מיליון ליש"ט (כ-50 מיליון שקל) בתיק ההשקעות שלהם. הזוג שפשף את עיניו בניסיון להבין מה מקור הסכום, ואם המניות שלהם עלו בצורה משמעותית כל כך תוך יום אחד.

הסיפור הזה החל לפני כשבוע, כאשר בני הזוג, שמחזיקים בשני חשבונות, גילו כי הופקדו להם 10.8 מיליון ליש"ט. מהר מאור התברר שמדובר בטעות. ריצ'רד, 56, סיפר לאתר דיילי רקורד כי "לכמה שעות חשבתי שזה אמיתי ושזכיתי בפרס הגדול. זה היה כמו לזכות בהגרלת הלוטו. הדופק שלי הואץ כשראינו את הכסף, כבר התחלנו לחשוב איך נבזבז אותו".

בהתחלה הוא הניח שאולי מדובר בטעות, עד ששם לב שסכום אדיר של כסף הופקד גם בחשבון של אשתו. בני הזוג, שלהם שני ילדים, חשבו כי השקעה שעשו לא מזמן זינקה, אבל מהר מאוד הבינו שההשקעה שלהם לא הניבה פרי.

אחרי מספר שעות, ריצ'רד נכנס שוב לחשבון. הוא לא האמין כשראה שהכסף עדיין מופקד בו. הוא שמח מאוד והיה בטוח שהכסף שלו, אבל בירור קצר גילה כי מדובר בטעות של המחשב, שהפקיד את הכסף בחשבון שלהם במקום בחשבון אחר.

"כשהבנו שהייתה טעות, הלב צנח. התאכזבתי", הוא סיכם. "אנחנו עדיין לא יודעים איך זה קרה. חברת ההשקעות עצמה לא דיברה איתנו. יועץ ההשקעות שלנו הודיע על הטעות. היינו מיליונרים, אבל רק לכמה שעות".

תגיות:כסףטעותארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה