חדשות בארץ

פרנס את משפחתו ותכנן חתונה: זאהר נהרג מפגיעת רקטה בקריית שמונה

זאהר סאלח בשארה (32), תושב עין קינייא, הוא ההרוג מפגיעת הרקטה במפעל בקריית שמונה. מג'ד בשארה, בן דודתו, סיפר: "זאהר הוא מהאנשים הטובים ביישוב. לפני שבע שנים אביו מת וזאהר עבד קשה כדי לפרנס את משפחתו"

זאהר בשארה (צילום: באדיבות המשפחה)זאהר בשארה (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

זאהר סאלח בשארה (32) הוא ההרוג מפגיעת הרקטה במפעל "אלון מוצרי נייר" הבוקר (רביעי) בקריית שמונה. בשארה, תושב היישוב הדרוזי עין קנייא, הוא ההרוג ה-18 מאז תחילת הלחימה בצפון, 11 מהם חיילים ושבעה אזרחים.

ד"ר מג'ד בשארה, בן דודתו של ההרוג, סיפר בשיחה עם ynet: "לצערי איבדנו את זאהר הנהדר בגיל 32 בזמן עבודתו. הוא נהג משאית במפעל נייר. היה קשה לקבל את הבשורה המזעזעת שהוא נהרג. זאהר הוא מהאנשים הטובים ביישוב. יש לו אח תאום בשם מאהר ואחות יחידה. לפני שבע שנים אביו מת וזאהר הפך להיות עמוד השדרה של המשפחה. הוא עבד קשה בכדי לפרנס את משפחתו. כולם סמכו עליו והיה בשבילם אבא, אח ובן".

הוא הוסיף: "זאהר בנה את הבית שלו, הכין אותו לגמרי והיה אמור להתארס בקרוב ולשמח את כל המשפחה, אבל לצערי הוא הלך לפני שיגשים את חלומו. כולם אהבו אותו. זאהר תמיד עזר לאנשים בלי להסס. הוא היה אדם אחראי ומכובד וחייכן וכולם דיברו עליו דברים יפים וטובים. לא חשבתי שהמלחמה הזו תפגע בנו כל כך חזק ובעוצמה, חבל עליו".

חברתו לעבודה, דברת אוחנה, סיפרה: "זה מפעל קטן, מאוד משפחתי, אנחנו ממש צוות קטן ומצומצם. זאהר הוא הנשמה של המפעל, הוא עושה הכול, עוזר לכולם, אוהב את כולם. זאת אבידה. אני לא יודעת מה יהיה ואיך זה ישפיע על המפעל. השותפים של המפעל הם מתחילת המלחמה בצו 8 כי הם בכיתת כוננות בכפר יובל. אין לי כבר מילים. הלב כואב".

תגיות:מלחמת חרבות ברזלזאהר בשארההרוג בקריית שמונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה