חדשות בארץ

פגיעה ישירה במפעל בקריית שמונה: אדם אחד נהרג

חיזבאללה שיגר מטח רקטות לעבר יישובי אצבע הגליל, והודיע כי הדבר נעשה בתגובה לחיסולם של מספר אנשי הארגון בדרום לבנון. נזק נגרם למספר מבנים בעיר הצפונית

  • י"ז אדר ב' התשפ"ד
המפעל שנפגע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)המפעל שנפגע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אא

הרוג מפגיעת רקטה במפעל בקריית שמונה: זאהר בשארה, בן 32 תושב עין קינייא, נהרג הבוקר (רביעי) במפעל בעיר, שספג פגיעה ישירה של טיל ששוגר מדרום לבנון. מספר מבנים נוספים בעיר נפגעו ועל פי צה"ל זוהו כ-40 שיגורים לעבר היישובים.

צה"ל תקף בתגובה את מקורות הירי. החיזבאללה פרסם הודעה לפיה הירי בוצע בתגובה לחיסולם של שבעה אנשי הארגון הלילה, בדרום לבנון. מאז תחילת הלחימה בצפון נהרגו בישראל 18 בני אדם, 11 מהם חיילים, 7 אזרחים.

הפגיעה הקשה ביותר נרשמה במפעל עץ באזור התעשייה של קריית שמונה, שבו שהו פועלים. הפרמדיקים של מד"א אורלי בן סימון ושלו סנוף סיפרו: "מיד לאחר האזעקות שמענו קולות נפץ של נפילות. יצאנו לסריקות ובאחד ממבני התעשייה ראינו עשן סמיך שעולה. מיד התחלנו בפעולות סריקה וחולץ אלינו פועל כבן 30 בהכרה מלאה ללא כל פגע, וסיפר שחברו עדיין לכוד במבנה. כוחות גדולים של צה"ל, משטרה וכיבוי הגיעו למקום ולאחר פעולות חילוץ מורכבות חולץ פועל כבן 25 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם חבלה רב מערכתית קשה, ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

בפגיעה במבנה מסחרי נוסף בעיר נפצע אדם באורח קל מרסיסים, והועבר לטיפול רפואי. רקטה נוספת פגעה בבניין בעיר, שם נגרם נזק כבד למבנה ולרכבים סמוכים, אך לא דווח על נפגעים. בעקבות התקיפה צה"ל הגיב בתקיפות בדרום לבנון, לאזור שממנו, על פי ההערכה, בוצע השיגור אל שטחי ישראל.

תגיות:קריית שמונהמלחמת חרבות ברזלירי טילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה