סלבס בהתחזקות

כוכבת הריאליטי מתחזקת, ומזכה אחרים: "השם יתברך נמצא בכל"

יוצאת תוכנית הריאליטי ספיר קשתי - מתקרבת לדת, ומזכה גם אחרים. בראיון מרגש ב'ישראל היום' היא מספרת על הבית שממנו היא מגיעה, על אביה שהכניס בה ערכים חזקים ואמה שהיא "צדיקה מסוג אחר לגמרי שמעולם לא דיברה לשון הרע"

אא

יוצאת תוכנית הריאליטי ספיר קשתי - מתקרבת לדת, ומזכה גם אחרים. 

בראיון מרגש ל'ישראל היום' סיפרה קשתי על השינויים המהותיים בפוסטים שהיא מפרסמת ברשתות החברתיות, שלאחרונה אחד יותר 'רוחני' ממשנהו, וקישרה את כולם לתהליך הרוחני שהיא עצמה עוברת. "אמונה היא אחד הדברים החשובים ביותרת שיש לאדם", אמרה כשנשאלה על התקופה שבה אמונתה בבורא עולם נחלשה מעט. "אמונה באה מבפנים, ראשית כדי להיאחז במשהו, ושנית היא ממלאת אותך. היו רגעים שנחלשתי, כשעברתי תקופפות מאוד קשות ואמרתי לא משנה כמה אני באמונה, מתפללת, מזכה את הרבים - אני בקשיים אינסופיים, שלא בהכרח תמיד אני משתפת בהם. 

"הרגשתי שיש מישהו שבוחן אותי שם למעלה, וכאילו אין 'תמורה' על מה שאני עושה. עברתי תקופה מאוד קשה, דברים שלא ידעתי שקיימים בי עד רמת דיכאון שהרגשתי שלא אוכל לצאת ממנו. כאב שאי אפשר להסביר במילים".

גם את התקופה הפחות טובה שלה, נהגה קשתי לחלוק עם עוקביה ברשתות החברתיות, תוך שהיא מחזקת אותם באמונה. "אני משתדלת לשתף ברשת כמה שאפשר כי זה חשוב להיות בשקיפות מלאה, ושיבינו שלא הכל ורוד".

 

"חשוב לי שבן הזוג שלי יאמין באמונה שלמה, ושנחזק אחד את השנייה"

גם באתגרים שהבורא שלח אל חייה, הבינה קשתי שצריך להודות. "מהר מאוד הבנתי שאבא שבשמיים נותן ניסיונות שנוכל לעמוד בהם, שגם ברגעים הקשים צריך לומר תודה. תודה על זה שבכלל קמתי בבוקר, תודה על הרבה דברים קטנים. הבנתי שאני צריכה להתחזק מהבפנים שלי, וגם ברגעים קשים להמשיך להתפלל, להאמין ולהיות טובה יותר לבריות. אני חושבת שהאמונה וההתחזקות הן משהו שבא נטו מבפנים, וכל דבר בעתו ובזמנו".

למרות שהיא אינה מגדירה עצמה כאדם דתי (עדיין) חשוב לה שגם בן זוגה העתידי יהיה מאמין ומסורתי כמותה. "חשוב לי שבן הזוג שלי יאמין באמונה שלמה, ושנחזק אחד את השנייה. אדם צריך להיות טוב, ושיהיו לו ערכים לפני הכל. חשוב לי שיהיה לי קידוש וחגים בבית, ובית חם ואוהב. להפריש חלה, להדליק נרות ולהתפלל. אני חושבת שאמונה ודת הן דבר חשוב, אבל שוב, לפני הכל שיהיה אדם בעל ערכים ומידות טובות".

כחלק מתהליך ההתחזקות שלה מקפידה קשתי על ברכות השחר, תפילות, הפרדת בשר וחלב ועוד. בביתה אפילו נוהגים מדי שישי אחרי הקידוש, לקרוא את פרשת השבוע. "נולדתי אל תוך האמונה", היא מסבירה. "אבא שלי למד בישיבה כשהיה צעיר, ויודע המון גמרא. הוא איש חכם ומאמין, שהחדיר בנו ערכים מאוד חזקים. מעולם לא הדלקנו אש בבית בשבת. אבא שלי חזר להניח תפילין בזכותי, כי ממש ביקשתי וזה עשה לי טוב בלב. אמא שלי צדיקה מסוג אחר, מלאך בדמות אדם. מעולם לא דיברה לשון הרע, אחת שמתפללת מלא וכמובן מדליקה נרות לכל צדיק". כשנשאלה איזה מסר היא רוצה להעביר לקוראים יותר מכל, אמרה כי היא "חושבת שהשם יתברך ידו בהכל: בזוגיות, באהבה, בבריאות, משפחה ומה לא. להשליך הכל עליו", סיכמה. 

תגיות:מתחזקתספיר קשתי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה