חדשות בעולם

אירוע נפגעים המוני במרילנד: ספינת משא התנגשה בגשר שקרס אל המים

קטע מגשר פרנסיס סקוט קי בבולטימור שבמרילנד, קרס לתוך הנהר לאחר שספינת משא גדולה התנגשה בו. מפקד כוחות הכבאות במקום: "מדובר באירוע נפגעים המוני מתפתח"

אא

קטע מגשר פרנסיס סקוט קי, הגשר הארוך ביותר בבולטימור שבמרילנד, קרס לתוך הנהר לאחר שספינת משא גדולה התנגשה בו. 

התקרית אירעה בשעה 1:30 בלילה לפי השעון המקומי. 

הספינה עלתה באשר לפני שטבעה, ואף הפילה כלי רכב רבים אל המים. על פי ההערכה, שבעה אנשים נפלו לנהר פטפסקו, ומספר הרכבים שנפלו - עדיין לא ברור לחלוטין. מפקד כוחות החילוץ במחלקת הכבאות של העיר, קווין קרטרייט אמר ש"עד שבעה אנשים וכמה כלי רכב, נפלו לנהר. סגרנו את כל הנתיבים בשני הכיוונים עקרב התקרית, וביצענו מבצע חילוץ ענק לאנשים ולרכבים שעוד אפשר להציל". 

על פי הדיווחים, לא ידוע על כמות הנפגעים הכוללת מהתקרית לפי שעה, אולם חיפושים עדיין נערכים אחר שבעת הנעדרים שעדיין נמצאים במים. ג'וני אולשבסק, ראש מחוז בולטימור, אמר: "אני מעודכן בקשר להתפתחויות בגשר, ונמצא בקשר שוטף עם מפקד כוחות כיבוי האש וכוחות החילוץ. ייתכן שיש לפחות שבעה פועלי בניין במים לאחר הקריסה. מאמצי ההצלה בעיצומם. אנא התפללו עבור הנפגעים".

סרטונים שהחלו לעלות חיש קל לרשתות החברתיות, הראו את רגע הקריסה של חלק גדול מהגשר - אל תוך המים. צ'יף קרטרייט אמר שכעת האירוע מוגדר כ"אירוע נפגעים המוני מתפתח", שבו ייעשו כל המאמצים לנסות להציל ולהביא להחלמה של כל נפגעי האירוע".

 

 

תגיות:גשרקריסהבולטימור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה