חדשות בארץ

הותר לפרסום: לוחם צה"ל נהרג ושניים נפצעו קשה בפעילות מבצעית בשומרון

רס"ל עילי דוד גרפינקל, בן 21 מסתריה, לוחם ביחידת דובדבן, נהרג במהלך מצוד אחר מחבל שביצע פיגוע ירי בשישי בבוקר, באזור צומת ה-T. בחילופי האש נפצעו באורח קשה קצין ולוחם וחמישה לוחמים נוספים נפצעו קל עד בינוני

רס"ל עילי דוד גרפינקל, הי"ד (צילום: דובר צה"ל)רס"ל עילי דוד גרפינקל, הי"ד (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל התיר הערב (מוצאי שבת) לפרסום את שמו של חלל צה"ל: רס"ל עילי דוד גרפינקל הי"ד, בן 21 מסתריה, לוחם ביחידת דובדבן, עוצבת הקומנדו. הוא נהרג אתמול בפעילות מבצעית במרחב היישוב דולב, במהלך חילופי אש עם מחבל פלסטיני. בכך עולה מספר חללי צה"ל מאז תחילת המלחמה ל-595.

המחבל, בעברו איש יחידת האבטחה של יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, וצלף במקצועו, ירה בשישי בבוקר לעבר מיניבוס שנסע סמוך לצומת ה-T. לאחר מכן נמלט מהמקום, וכוח צה"ל פתח במרדף אחריו. המחבל הסתתר בגבעה וירה לעבר הכוח. הוא הרג את הלוחם ופצע באורח קשה קצין ולוחם נוסף. בחילופי אש שנמשכו בחמש שעות נפצעו עוד חמישה לוחמים באורח קל עד בינוני.

בתום סדרת תקיפות מן האוויר חוסל המחבל על ידי מסוק קרב. הוא זוהה כמוג'אהיד ברכאת קראג'ה, בכפר דיר באזי, ממערב לרמאללה. כוחות צה"ל פעלו הלילה בכפר דיר באזי ומיפו את בית המחבל לקראת הריסה.

דובר צה"ל הוסיף כי הערב בוצע ניסיון של מחבל פלסטיני לפגוע בחיילים במוצב סאלם שבצפון השומרון. המחבל ירה לעבר כוח לוחמים, אך לא היו נפגעים בקרב חיילי צה"ל, שהשיבו באש לעבר מקור הירי. במקום נערכות סריקות לאיתור המחבל.

תגיות:חלל צה"למלחמת חרבות ברזלפיגוע ביו"ש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה