חדשות בארץ

חוסל מחבל שירה על מיניבוס בבנימין - 2 ישראלים נפצעו קשה

כוחות צה"ל ניהלו מצוד אחר מחבל שירה לעבר רכב הסעות בצומת הפרסה. הוא חוסל בתום מרדף בירי ממסוק. במהלך המצוד התנהלו חילופי אש עם המחבל. ביריחו עצרו מסתערבי מג"ב מחבל שתכנן לבצע פיגוע בשטח ישראל

  • י"ב אדר ב' התשפ"ד
זירת הפיגוע (צילום: דוברות מועצת בנימין)זירת הפיגוע (צילום: דוברות מועצת בנימין)
אא

כוחות גדולים של צה"ל, בסיוע מסוק קרב ורחפנים, חיסלו הבוקר (שישי) בתום מצוד שנמשך מספר שעות, מחבל שירה לעבר מיניבוס בצומת הפרסה, במרחב בנימין. במהלך המצוד ניהלו הלוחמים חילופי אש עם המחבל, שחוסל בירי ממסוק קרב. הוא זוהה כמוג'אהיד ברכאת קראג'ה, בכפר דיר באזי, ממערב לרמאללה.

כתוצאה מחילופי האש עם המחבל נפצעו שישה ישראלים. שניים מהם באורח קשה והיתר באורח קל. הם פונו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

הפיגוע ארע מעט לאחר השעה שש בבוקר, כשהמיניבוס נע על הציר סמוך ליישוב טלמון. נוסעי הרכב לא נפגעו אך נגרם נזק לשמשות. דובר צה"ל מסר כי "בעקבות הירי לוחמי צה"ל פתחו במרדף אחר המחבל. הוזנקו מסוק קרב וכלי טיס, התפתחו חילופי אש עם המחבל".

באירוע אחר, כוח לוחמים זיהה פלסטיני חשוד סמוך לסוסיא בהר חברון. בוצע נוהל מעצר חשוד, והוא נתפס. ברשותו נתפסו סכין ומספריים.

הלילה דווח גם על פיגוע נוסף שארע בכביש 3157, סמוך לצומת ה-T בגוש עציון, באזור אפרת. מחבל השליך מטען לעבר אוטובוס. ממד"א נמסר כי לא היו נפגעים בגוף, ושלוש נפגעות חרדה טופלו במקום.

ביריחו עצרו הלילה מסתערבים ממג"ב איו"ש, בהכוונת שב"כ, מחבל שהתכוון להוציא פיגוע התאבדות, וחיסלו שלושה מחבלים במחנה הפליטים עקבת ג'בר שמדרום ליריחו. על פי המשטרה וצה"ל, הכוחות הגיעו לבית משפחתו של המחבל וסגרו על המבנה. עם הגעת כוח המסתערבים למבנה החל המחבל להימלט. במהלך חילופי אש במקום והשלכת מטענים על הכוחות, כוח המסתערבים השיב באש מדויקת ונטרל שלושה מחבלים. המבוקש, שלא הצליח להימלט, נעצר והועבר לחקירה בשב"כ.

תגיות:בנימיןפיגוע יריצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה