בריאות ותזונה

זה הפרי שעוצמת הריפוי שלו הוכתרה כמנצחת, במיוחד בטיפול בסוכרת

סוכרתיים? כדאי שתכירו את פרי עץ הנוני שלמעשה הוכתר כמעולה בטיפול בסוכרת, ולא רק

אא

מי לא שמע (עדיין) על פרי עץ הנוני (Noni) המכונה גם מורינדה? מדובר באחד הפירות הכי מדוברים בעולם, ולא בכדי: מלבד העובדה שמאוד קשה לגדל אותו היות והוא גדל באקלים טרופי בלבד, הוא ניחן בתכונות ריפוי מדהימות שעוזרות בין היתר במניעת התפתחותם של תאים סרטניים בגוף. 

רוב עצי פרי הנוני גדלים כיום בקוסטה ריקה ובאיים הקריביים. 

אחד החומרים היותר נחקרים בהקשר של הנוני הוא חומר בשם קסרונין, שהגוף שלנו חייב אותו בכדי לתפקד בצורה מיטבית. אמנם הגוף מייצר את הקסרונין באופן טבעי, אך עם הגיל והזדקנות התאים הגוף נחלש ומייצר אותו פחות, וכשהוא נמצא פחות בגופנו, המבנה המולקולארי של התאים משתנה ואז קשה יותר לגוף לרפא תאים שנפגעו. הנוני למעשה מעודד ייצור של הקסרונין גם כאשר הגוף כבר הזדקן ומייצר אותו פחות.

מלבד זאת, הנוני משופע באנזימים שעוזרים לגוף שלנו להאט את תהליך ההזדקנות, לאזן את רמות הסוכר בדם ולמגר סוכרת, להוריד לחץ דם גבוה, למנוע דיכאון ולעודד ייצור של הורמוני שמחה, לחזק את המערכת החיסונית, להקל על כאבי שרירים ועל דלקת מפרקים, לשפר את תפקודי העיכול, למנוע התפתחות תאים סרטניים, לנקות את הגוף מרעלים ועוד. לרוב נצרך הפרי בצורתו הטבעית אך במדינות מסוימות ניתן להשיגו רק כמיץ או כאבקה שנמכרת בקפסולות. 

תגיות:פרינוני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה