תוכן שיווקי

מכשיר סמסונג מוגן ב-490 ש"ח? נתיב מובייל עם בשורה ענקית

רציתם להתחדש במכשיר אבל הוא היה עבורכם יקר מדי? חשבתם לעבור לפלאפון מוגן, אבל חששתם מהעלויות? חברת הסלולר הכשר המובילה 'נתיב מובייל' עם הטבת ענק ללקוחותיה: מכשירי סמסונג משוכללים החל מ-490 ש"ח, לצד 300 מטבעות 'פלא' באפליקציית ההטבות החדשה • נגמרו התירוצים

סמארטפון | פיקסביי - יח"צסמארטפון | פיקסביי - יח"צ
אא

חברת הסלולר המובילה נתיב מובייל אשר משווקת סמארטפונים מוגנים תחת חותמת הכשרות המהודרת מאת בית ההוראה של מרן הגאון רבי ניסים קרליץ משיקה הטבת ענק ללקוחותיה, במסגרתה היא משווקת מכשירי סמסונג מתקדמים במחירים מפתיעים - החל מ-490 ש"ח בלבד. בנוסף לכך לקוחות החברה יהנו גם מ-300 מטבעות "פלא" באפליקציית ההטבות החדשה של נתיב מובייל, אותם ניתן לממש במגוון חנויות, רשתות מזון, מסעדות ועוד ולקבל 12 אחוזי הנחה על כל הקנייה בשעת הרכישה (כולל כפל מבצעים!).

כך לדוגמה, המכשיר Galaxy A04, המוצג במחיר אטרקטיבי של 490 ש"ח, מציע מערכת ביצועים מרשימה למדי הכוללת מפרט עשיר, מסך גדול ומרשים, ומצלמה איכותית.

כעת לאף אחד לא יהיו עוד תירוצים מדוע לא לרכוש מכשיר חדש ומוגן. 

נתיב מובייל ממשיכה להוביל את ענף הסלולר המוגן בהנגשת חוויית משתמש מהנה, בטוחה ואיכותית ללקוחותיה שומרי התורה והמצוות, עם מערכות סינון והגנה מתקדמות, במחירים אטרקטיביים במיוחד.

עם ההטבה המשתלמת הזו, אין שם סיבה שלא להצטייד במכשיר חדיש לבית או לעבודה, ולהמשיך ליהנות מהשירות החדשני והמסור של נתיב מובייל.

תגיות:נתיב מוביילסמארטפון כשר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה