בריאות ותזונה

רופאה ממליצה: "מרחו את המסכה חצי שעה ביום - ונשירת השיער תיפסק"

מומחית לבריאות העור והשיער חולקת שתי מסכות יעילות במיוחד נגד נשירת שיער, ולעידוד מחודש של צמיחת שיער בריאה

אא

אם אתם מחפשים דרך טבעית ויעילה לקדם צמיחת שיער ולשמור על בריאות השיער כמו גם למנוע את נשירתו, מחקר חדש שבוצע על ידי רופאה בשם ניטי גאור (באנגלית: Niti Gaur) - מומחית לבריאות השיער והעור, מראה כי החומרים המזינים שיש בעלי התרד, יעילים לא רק לתפקודים שונים בגופנו אלא גם לעידוד בריאות זקיקי השיער. 

לדברי ד"ר גאור יש להשתמש במסכות התרד מדי שבוע, ולהפוך את שגרת טיפוח השיער לקבועה כדי לקבל תוצאות מרשימות. 

"התרד זו בחירה מצוינת עבור שיער עבה ובריא", היא מסבירה. "עדיף למרוח אותו לפני השינה ולתת לו לבלות לילה על הראש, אבל זו לא חובה. גם בטיפול של חצי שעה בכל יום תראו תוצאות".

לדבריה, התרד עשיר בברזל המסייע בחמצון תקין של זקיקי השיער, ומונע נשירת שיער הנגרמת כתוצאה מחוסר בברזל. כמו כן הוא עשיר בחומצה בשם פולאט, שמחסור בה יכול להוביל לצמיחת שיער איטית ולדלילות שיער. 

"בתרד יש גם רמה גבוהה של ויטמין A שמסייע בייצור הסבום - שמן טבעי המעניק לחות לקרקפת ושומר על בריאות הזקיקים והשיערות. גם ויטמין C שעוזר לשמור על מבנה השיער, נמצא בו בשפע. כל החומרים שנמצאים בתרד עוזרים לשפר את זרימת הדם לקרקפת, ומבטיחים שזקיקי השיער יקבלו הזנה מספקת לצמיחה מירבית".

בשלב זה חולקת ד"ר גאור שני סוגים של מסיכות שיער עם תרד, שאותן אפשר ליישם מדי יום:

הראשונה עשויה מתרד ומים בלבד, שאותם טוחנים יחד עד שמתקבלת מחית חלקה. כמות המים צריכה להיות קטנה בהשוואה לכמות התרד. "מרחו את התערובת הזו על  הקרקפת", היא ממליצה, "והשאירו אותה שם למשך 30 דקות. לאחר מכן, שטפו במים קרירים".

השנייה עשויה מתרד וביצה, שגם היא ידועה כתוספת חלבון אדירה לזקיקי השיער. 

ליצירת המסכה הזו תצטרכו לערבב ביצה עם תרד טחון, למרוח על הקרקפת ולהשאיר חצי שעה. לאחר מכן להסיר את המסכה עם מים, ולחפוף את השיער היטב עד שלא יישאר בו ריח הביצה. "המסיכה הזו מזינה את השיער ומקדמת צמיחה מחודשת של שיער בריא יותר".

 

תגיות:תרדנשירת שיערמסיכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה