סלבס בהתחזקות

"תודה על הזכות": יובל המבולבל תרם עמדת תפילין של 'הידברות'

כוכב הילדים יובל שם טוב תרם עמדת תפילין שהוצבה בחוף בתל אביב, מודה להידברות על הזכות וקורא לכל מי שעובר במקום להגיע להניח תפילין באהבה

אא

סלבס רבים (ולא רק) קיבלו על עצמם קבלות טובות ברוחניות מאז תחילת המלחמה - אחד מהם הוא יובל שם טוב המכונה 'יובל המבולבל', שלאחרונה רכש עמדת הנחת תפילין מטעם ארגון 'הידברות' והציב אותה בחוף בוגרשוב ליד מסעדת 'סימי' בתל אביב. לעוקביו ברשתות החברתיות סיפר שם טוב כי זה התחיל אצלו מאז השביעי באוקטובר. 

"מאז, נפל לי האסימון בצורה הכי ברורה מה הסיפור שלי כאן: רוצים להשמיד אותי בגלל שאני יהודי וישראלי, ומכאן, יש לי שתי אופציות - או להתכחש למי שאני, או להתחזק במי שאני. זכות גדולה נפלה בחלקי לרכוש עמדת תפילין לכל מי שמעוניין קצת להתחבר ליהודי שבו", כתב. 

"תודה לארגון הידברות על הזכות. אם אתם עוברים במקרה ליד, אתם מוזמנים לתת קפיצה ולהקדיש כמה דקות. להניח תפילין ולהתחבר לבורא. כמובן, לא בכפייה, אלא רק מתוך רצון, ובאהבה. עם ישראל חי - אוהב אתכם".

בד בבד ממשיך שם טוב לפרסם את התחזקותו הרוחנית ברשתות החברתיות, ובין היתר סיפר כי הוא מקפיד על נטילת ידיים בבוקר והנחת תפילין מדי יום. "אני רוצה לספר לכם שזה עושה לי כל כך טוב", כתב לגבי המצוות שהוא זוכה לקיים. "מאז שאני עושה את זה בכל יום, משהו נרגע בי. אני הרבה יותר רגוע, שלו ומאושר. אני מוקיר תודה על כל דבר הכי קטן שקיים בחיי, והכי חשוב - אני מרגיש שייכות לדבר טוב ונפלא. זה מרים אותי למעלה, ונותן לי כוח להמשיך לעשות טוב על פני האדמה", סיכם. 

תגיות:יובל המבולבלהידברותעמדת תפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה