חדשות בארץ

נתניהו על נאום שומר: "לחלוטין לא ראוי"

בריאיון לרשת CNN, הגיב ראש הממשלה בנימין נתניהו על המתקפה נגדו של מנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט, הסנאטור צ'אק שומר: "ישראל איננה רפובליקת בננות"

נתניהו ושומר (צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90; shutterstock)נתניהו ושומר (צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90; shutterstock)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום (ראשון) על נאומו של מנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט, הסנאטור צ'אק שומר, שמתח עליו ביקורת חריפה וקרא לעריכת בחירות בישראל.

בריאיון לרשתCNN  אמר נתניהו, כי דבריו של שומר בסנאט היו "לחלוטין לא ראויים". לדבריו, "לא ראוי ללכת לדמוקרטיה אחות ולקרוא להחלפת ההנהגה הנבחרת שלה".

"ישראל איננה רפובליקת בננות", הוסיף נתניהו. "הממשל היחיד שאנחנו צריכים לפעול להפלתו הוא העריצות הטרוריסטית בעזה, משטר העריצות של חמאס". הוא ציין, כי רוב הישראלים תומכים בצעדי המדיניות של הממשלה, ובהם כניסת צה"ל לרפיח והשמדת גדודי חמאס הנותרים, מניעת השלטת הרשות הפלסטינית על הרצועה לאחר המלחמה והתנגדות להקמת מדינה פלסטינית באופן חד-צדדי: "אם שומר מתנגד לכך – הוא לא מתנגד לי, הוא מתנגד לעם ישראל".

כזכור, בנאום שנשא ביום חמישי האחרון באולם הסנאט בוושינגטון כרך שומר את נתניהו יחד עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, חמאס והימין הקיצוני בישראל, וטען כי ראש הממשלה נוקט במדיניות "מסוכנת ומלבה". לדבריו, "נתניהו איבד את הדרך כשאפשר להישרדותו הפוליטית להפוך לחשובה יותר מהאינטרסים הלאומיים של ישראל".

"בזמן קריטי זה, אני מאמין שבחירות חדשות הן הדרך היחידה לאפשר תהליך קבלת החלטות בריא ופתוח לגבי עתידה של ישראל, בתקופה שבה כל כך הרבה ישראלים איבדו את אמונם בחזון ובכיוון שלהם", הוסיף הבכיר הדמוקרטי.

תגיות:ארה"בבנימין נתניהוחרבות ברזלצ'אק שומר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה