סלבס בהתחזקות

הזמרת אודיה: "גם אם יציעו לי 15 מיליארד דולר - לא אעבוד בשבת"

אחרי ששיתפה שהיא שומרת שבת, הזמרת נשאלה האם תעבוד בשבת, והוסיפה בראיון: "אני רוצה לחיות אורח חיים דתי, לחזור בתשובה"

אא

אחרי ששיתפה השבוע את עוקביה כי היא שומרת שבת ומתחזקת, הזמרת אודיה התראיינה למגזין מאקו וסיפרה בהרחבה על התהליך שהיא עוברת.

על השאלה אם היא רוצה להתחתן אמרה: "זה יהיה מבורך. אני אקבל את זה בידיים פתוחות ואעשה את זה. בורא עולם לפני הכל. אם זה יגיע השנה, אז השנה תראי אותי מתחתנת. זה יכול לקרות. זה לא משהו מופרך".

"הגעתי למסקנה לבד שהשבת עושה לי טוב, וחזרתי לשמור שבת", אמרה על השבת. "גם אם יציעו לי 15 מיליארד דולר אני לא אעבוד בשבת. זה תנאי".

לאחרונה היא הצהירה שתשמור על צניעות. על כך היא אמרה: "מגיע שיר על אמונה ואני לבושה קצת לא צנוע, אז זה קצת שורט אותי, כי אני מרגישה שאני לא נאמנה לעצמי ואני לא נאמנה לבורא עולם. באופן כללי זה משהו שתמיד רציתי. מגיל 18 ועד 19 לבשתי רק חצאיות, ברמה שאם הייתי מורידה את הכלבה שלי לטייל והייתי עם מכנסי טרנינג אז הייתי לובשת מעליהם חצאית. ככה שנה שלמה הייתי בצניעות. בשאיפה שלי אני רוצה לחזור בתשובה, אני רוצה לחיות אורח חיים דתי. יש דרך להגיע לשם. אצלי זה עליות וירידות. העבודה שלי מול בורא עולם היא שלי מול בורא עולם. אין שם מקום לבשר ודם שישפטו אותי".

"ניהול אורח חיים דתי בא מהבנה שזו האמת בעיני. יש דרך לחיות את החיים האלה, יש בורא עולם ויש העולם הבא, זו האמונה שלי", סיכמה אודיה. "העולם הזה מכניס בי נחת. העבודה על המידות הפנימיות, השבת, החגים. אלה דברים שנותנים לי כל כך הרבה שלווה".

תגיות:התחזקותשמירת שבתהזמרת אודיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה