סרטים וסדרות לילדים

"הייתי תלמידה עם ציונים גבוהים. לא שמו לב שבשיעורים אני לא נמצאת באמת"

ההורים היו גאים בהישגים הלימודיים שלי, ולא ידעו שהיה לי סוד קטן מבית הספר, שהצלחתי להסתיר היטב בזכות מגזין ילדים מופלא, ובזכות הקריאה בבית של ספרים שאהבתי. טור המלצה להורים

אא

אני זוכרת את הימים שבהם ישבתי בכיתה, וחלמתי על כל מה שאפשר להכניס ב-45 דקות של שיעור. בשיעורים שבהם פתרנו תרגילים בחשבון או בדקדוק, הייתי חייבת להיות מעורבת כדי להצליח. לעומת זאת, בשיעורים שבהם ההקשבה היא המרכיב העיקרי, פעמים רבות לא יכולתי להקשיב, ונתתי למחשבות שלי לעוף לכל מקום אפשרי. זה היה הסוד הקטן שלי. אף אחד לא שם לב שהתלמידה עם הציונים הגבוהים נמצאת במחוזות אחרים ברובם של השיעורים.

הידע שלי היה נרחב לילדה בגילי, ולא מבית הספר. הייתי סקרנית, קראתי הרבה, ויכולת ההתבטאות שלי הייתה גבוהה לעומת ילדים בגילי. הרבה מכך היה בזכות קריאת מגזין מיוחד שאהבתי.

אחת לשבוע, בימי ראשון, קיבלנו בתיבת הדואר מגזין קבוע. זה היה בשבילי יום חג. חזרתי מהר מהלימודים, ובעודי עם ילקוט על הגב השחלתי את ידי הקטנה לתיבת הדואר, ושלפתי את המגזין הצבעוני. כבר במדרגות הספקתי לקרוע את העטיפה השקופה שלו, ושקעתי בקריאה. דברים רבים שלא למדתי בבית הספר, אני יודעת עד היום מהקריאה בו, ואפילו נושאים שבכיתה גרמו לי לחוסר עניין, הפכו למעניינים, וזה העניין האמיתי.

"המתנדבים הצילו בעלי חיים שננטשו במלחמה"

עברו שנים, הספקנו לעבור דירה, וכנראה עם שינוי הכתובת בוטל גם המנוי למגזין שאהבתי. את שנות הלימודים סיימתי בהצלחה, ולא כי הקשבתי בשיעורים, אלא בעיקר בגלל הלימוד העצמאי שלי בבית. בהמשך הפניתי את הסקרנות הטבעית שלי לאפיקים יצירתיים, ואת אהבת הקריאה פיניתי בעיקר ליזמות ולעשייה.

אחרי כ-15 שנים, ממש לאחרונה, הרגשתי שאני חוזרת אחורה בזמן לאותה חווית קריאה קסומה. פגשתי את מגזין הילדים של "נפלאות עולם" מבית "נשיונל ג'אוגרפיק". דפדפתי בו, והרגשתי שאני שוב אותה ילדה שאהבה להביט בתמונות המיוחדות, ולקרוא על תופעות טבע שלא הכירה. המגזין עוסק כולו בהנגשת ידע רב לילדים בשילוב סיפורים מעניינים, תמונות מרהיבות, משחקים, ומספק חומר קריאה מהנה לתקופה ארוכה. 

לצפיה חופשית במגזין "נפלאות עולם" היכנסו עכשיו >> 

ב"נפלאות עולם" מצאתי כתבות עכשוויות, כמו למשל כתבה על הצלת בעלי חיים שנעזבו בתחילת המלחמה. בכתבה משתפים המתנדבים כיצד הם הגיעו לרפתות ולפינות חי שננטשו, ודאגו להביא לבעלי החיים מזון ולהעבירם למקום בטוח. במגזין ט"ו בשבט החגיגי הכרתי את סוגי היערות השונים מסביב לעולם. כשקראתי בו, קיבלתי תשובות לשאלות שילדים, ואפילו אנחנו המבוגרים, שואלים לפעמים בסקרנות. כמו למשל: "למה יש לפירות ריח?", או "למה אנחנו מפהקים כשאנחנו עייפים?".

"יש ילדים שהצילו בעצמם חיה פצועה"

המגזין הינו בעצם ירחון, והוא נשלח למנויים מדי חודש. אלפי ילדים חווים חוויה מתוקה של ציפייה בכל פעם מחדש, ומתרגשים למצוא בתיבת הדואר את ההפתעה לה הם ציפו במשך חודש שלם. במגזין הם נחשפים לידע רב ומסקרן, שלא נלמד בבית הספר. בנוסף, במערכת "נפלאות עולם" מפתיעים את הילדים בהפתעות המצורפות מפעם לפעם למגזין. כך, למשל, בחודש שבט הילדים גילו כי יחד עם המגזין הם קיבלו שקית מיוחדת, ובה זרעים של פרחי בר שהם יכולים לזרוע, ובכך לטפח גינה או אדנית יפה משל עצמם.

המגזין המופלא מעניק לילדים אפשרות לחווית קריאה יהודית, תוך הקפדה על תוכן כשר ואיכותי המאושר על ידי הוועדה הרוחנית "עיני לאה".

ריקי ליבוביץ, העורכת, מספרת כי הם מקבלים מאות הודעות תודה ופניות בכל חודש. התגובות שהם שמחים מאוד לקרוא, הן של הילדים המספרים להם שההתנהגות שלהם משתנה בזכות הקריאה ב-"נפלאות עולם".  

"אנחנו מקבלים תגובות מילדים שהתחילו להביט מסביב, למחזר, ולשמור על איכות הסביבה. קיבלנו סיפורים מרגשים על ילדים שסייעו במניעת פגיעה בבעלי חיים, ילדים שהצילו בעצמם חיה פצועה, וכמובן אנו תמיד מאושרים לגלות שגם ההורים עצמם נהנים לקרוא את המגזין שלנו".

כשאני נזכרת באותם ימים, כשהייתי ילדה, אני חושבת שלא הייתי שונה, ואולי לילדים רבים יש רחפנות סמויה בשיעורים. כך או כך, אני שמחה לדעת שקיים מגזין מופלא כמו "נפלאות עולם" שמתאים לכל הילדים: ממצטיינים ועד כאלו שלא בנויים לשבת כל כך הרבה זמן ברצף בכיתה של 35 תלמידים. "נפלאות עולם" מעורר בילדים את הרצון לדעת ולקרוא, התמונות מרהיבות, השפה נקיה וברורה, וכל אלו הופכים את המגזין למעניין, ולא רק לילדים. 

 הירשמו לעולם הילדים וקבלו מגזין ראשון של "נפלאות עולם" בחינם  >>

תגיות:טבעמדענפלאות עולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה