חדשות בעולם

מצמרר: ראש העיר מת וקם לתחייה

חבר מועצת טרורו, שחטף התקף לב ונכנס לקומה, סיפר: "הייתי מת. ביליתי זמן מה בצד השני, בחשיכה מוחלטת. בוא נגיד שלא אהבתי את הסדרי הלינה, אז חזרתי"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ראש עיריית טרורו (בירת מחוז קורנוול שבבריטניה) לשעבר, ברט ביסקו, הוגדר לאחרונה כמת. הוא חטף התקף לב בביתו ונכנס לקומה, ובמשך עשרה ימים לא היה ידוע מה מצבו. אחרי מספר ימים הוא התעורר במפתיע וסיפר כי ביקר בעולם הבא.

"ראיתי מה קורה לאחר המוות ויש רק דבר אחד שאני זוכר בבירור", סיפר מי שמכהן היום כחבר מועצה, עבר התקף סוכרתי והיה מורדם ומונשם. ביסקו בן ה-70 היה על סף מוות וייתכן, כך על פי דיווחים, שמדובר היה במוות קליני. הוא סיפר לאחר שהתעורר כי "לא אהבתי את מה שהיה שם וחזרתי מהמתים".

זה לא היה הפרט היחיד שהוא זכר מהקומה. הוא נזכר שראה צינורות שיוצאים ממנו, ובזמן שרופאיו, אשתו ובנותיו, בחדר – הוא ממש ריחף מעליהם. הוא סיפר כי היה מת לפני שחזר לחיים: "הייתי מת. ביליתי זמן מה בצד השני, בחשיכה מוחלטת. בוא נגיד שלא אהבתי את הסדרי הלינה, אז חזרתי. הייתי בתרדמת, אבל לא היה לי מושג כמה זמן חלף או מה קרה באמת".

ביסקו סיפר לתקשורת כי הוא לא מאמין בניסים, אבל כשיצא מבית החולים פגש אישה שטענה כי לאורך כל הזמן שבו שכב בקומה היא התפללה שישוב. הוא סיפר כי הוא חש באיחולים של אנשים רבים כשהיה בצד השני והודה למי שדרש בשלומו ולצוות הרפואי. "זה היה שילוב של טכנולוגיה, מיומנות ושמחת חיים", אמר.

לסיום, נשאל ביסקו מה אנשים שאלו אותו לאחר שהתעורר וענה: "שאלו אותי אם היו לי הזיות או חזיונות, אבל התשובה לשאלות האלו היא לא. פשוט היה חשוך שם. שאלו אותי את זה גם כמה אנשי מחקר בטיפול הנמרץ. לצערי, לא קרה הרבה מעבר לזה".

תגיות:מוות קליניראש העיר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה