סלבס בהתחזקות

מרגש: מדוע ציטט הזמר המפורסם את רבי נחמן מברסלב?

הזמר אליאב זוהר הצליח לרגש את עוקביו כשכתב שיר בהשראת רבי נחמן. הוא הסביר להם: "רבי נחמן מברסלב זצ"ל הביא לעולם משפט מאוד מיוחד ונכון, כך הוא אמר: 'מה ששלך הוא רק שלך, ומה שלא שלך כנראה לא בשבילך' - יש יותר נכון מזה?"

אליאב זוהר (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)אליאב זוהר (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

הזמר אליאב זוהר זכה לפופולריות רבה בשנה האחרונה, בעיקר לנוכח זכייתו בתכנית שירה בטלוויזיה. זוהר הוא בנו של שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, ואתמול (שני) הוא חגג סינגל חדש שאותו הלחין ברוח רבי נחמן מברסלב.

זוהר הצליח לרגש את עוקביו, כשסיפר להם שהשיר הזה נכתב על בסיס משפט שכתב רבי נחמן. "השיר הזה יצא היישר מהנשמה והוא מעניק לכולנו את התובנות הכי חשובות שאפשר לבקש", אמר זוהר בסרטון שפרסם. "רבי נחמן מברסלב זצ"ל הביא לעולם משפט מאוד מיוחד ונכון, כך הוא אמר: 'מה ששלך הוא רק שלך, ומה שלא שלך כנראה לא בשבילך' - יש יותר נכון מזה?".

מאוחר יותר הוסיף הזמר כי "במירוץ של החיים אנחנו מוצאים את עצמנו לא מעט פעמים, רודפים אחרי דברים שלא טובים לנו בזמן שהדברים הכי חשובים ונכונים מונחים ממש לידנו".

לאחר זכייתו בתחרות השירה הלך זוהר להתפלל בכותל, וכבר מדבריו אז היה אפשר להסיק על הקשר המיוחד שלו ליהדות.

"אני אדם מאוד מאמין, אני לא מתבייש באמונה שלי. אני לא אופיע בשבת אף פעם, לעולם לא אתפרנס בשבת, לא יהיה בארבי שישי, נגיד ככה. הקדוש ברוך הוא עזר לי בכל דבר. לדעתי כל מה שקורה עכשיו זה בזכות התפילות שלי", אמר.

עוד חשף זוהר כי הוא "פריק של קברי צדיקים. אני משתטח שלוש פעמים בשבוע, ויש לי מסלול קבוע. בין ראשון לשלישי אני מקפיד ללכת לבבא סאלי, כל יום שישי אני במערת המכפלה בחברון וכל מוצ"ש אני בירושלים עושה את הסבב שלי - דוד המלך, הכותל, רחל אמנו, שמואל הנביא. כל חודש אני הולך ל-30 קברי צדיקים. זאת מצווה. אני כל בוקר מניח תפילין, קורא תיקון הכללי, אומר שמע ישראל, ויש לי תפילה קבועה".

לסיום כתב זוהר כי הוא מתפלל לקב"ה מדי יום. הוא סיפר כי יש לו נוסח קבוע לתפילה: "שמור אותי שפוי. תן לי הצלחה מסחררת ואל תיתן לי להסתחרר מהצלחה".

תגיות:רבי נחמן מברסלבאליאב זוהר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה