חדשות בעולם

משטרת איטליה: "מחבלי 'גדודי אל אקצא' תכננו פיגוע במדינה"

המשטרה המקומית דיווחה כי בעקבות מידע מודיעיני שהועבר מישראל, נעצרו שלושה פלסטינים שנכנסו לאיטליה כפליטים. מעצרם הוארך והחקירה נמשכת

איטליה (Nati Shohat/FLASH90)איטליה (Nati Shohat/FLASH90)
אא

משטרת רומא הודיעה היום (שני) כי בעקבות מידע מודיעיני שהועבר על ידי ישראל, נעצרו בעיר ל'אקווילה שלושה גברים ממוצא פלסטיני, אשר נכנסו לאיטליה לפני מספר שנים כפליטים. השלושה חשודים בהשתייכות ל"גדודי טול כרם" - שלוחה של גדוד "חללי אל אקצא" של חמאס, ארגון שהאיחוד האירופי הגדיר אותו כארגון טרור.

על פי הודעת משטרת איטליה, העצורים תכננו פיגועי התאבדות נגד מטרות אזרחיות ויהודיות. שר הפנים האיטלקי, מתאו סלביני, עדכן כי הפרקליטות מטפלת במעצרם והם נכלאו להמשך חקירה. הפרקליטות האיטלקית הודיעה כי נשקלת אפשרות להסגירם לישראל, שהיא זו שמסרה מידע מודיעיני עליהם מאחר והם בעלי עבר של מעורבות בפיגוע ביו"ש. ישראל דיווחה לאיטלקים כי השלושה תכננו לבצע פיגועים במדינות נוספות באירופה.

"לכידתם של המחבלים המסוכנים בל'אקילה מאשרת את המחויבות המתמשכת ויכולת החקירה הגדולה של רשויות אכיפת החוק שלנו. אני מודה על התוצאה החשובה הזו", הוסיף סלביני.

כזכור, לפני כחודש בוצע מבצע משטרתי דומה באיטליה. פלסטיני בן 37 המתגורר באיטליה מאז 2017, נעצר לבקשת ישראל - לאחר שהואשם במימון טרור. הוא נעצר בביתו בכפר סן ג'אקומו, שם בוצע חיפוש בידי השוטרים ונבדקו מחשבים. העצור השתתף בעבר באינתיפאדה השנייה, אולם באיטליה עבד כבעל פיצרייה.

תגיות:איטליהסיכול טרורגדודי אל אצקא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה