בריאות ותזונה

מחקר חדש קובע: פופקורן הוא מזון על

מחקר חדש מכתיר את הפופקורן כמזון על, וממליץ לשלב אותו כחלק מתזונה בריאה

אא

מזונות העל כבשו את עולם התזונה בסערה. 

כל מי שמחפש את הדרך היעילה ביותר לבנות תוכנית ארוחות בריאה, יגלה בסופו של דבר כמה מזונות-על. למה? כי מזונות-על הם פשוט הדרך היעילה ביותר להשיג את כל אבות המזון שלכם עם תזונה טבעית ודלת קלוריות למדי. כל ביס ממזון-על מספק כמות גדולה יותר של ויטמינים, מינרלים, חלבון, סיבים ונוגדי חמצון. 

האם פופקורן הוא מזון על? מחקר שנערך לאחרונה ואשר תוצאותיו פורסמו במגזין של משרד החקלאות האמריקני (USDA) וכן בספריה הלאומית לרפואה (NIH) מצא כי פופקורן הוא אחד ממזונות העל החשובים ביותר, על פי מדרג נוגדי החמצון שבו - בכמות שגבוהה פי 300 מ"ג למנה, לעומת תירס רגיל למשל. 

זאת ועוד. מסתבר שאופי הפופקורן משווה אותו לעדשים, שעורה ושיבולת שועל (דגנים מלאים), בשל הסיבים והחומרים המזינים האחרים שהגוף ובפרט מערכת העיכול, זקוקים להם. 

ולמי מכם שלא יודע נגלה כי בפופקורן יש גם חלבון. מנת פופקורן סבירה מכילה למעשה שלושה גרם חלבון, מתוך 50 גרם שאתם צריכים לצרוך מדי יום. גם ויטמינים רבים נמצאו בפופקורן, וזו הרשימה החלקית שלהם:
תיאמין
ריבופלבין
ניאצין
ויטמין B6
חומצה פולית
ויטמין
ויטמין E
ויטמין K
סִידָן
בַּרזֶל
מגנזיום
זַרחָן
אֶשׁלָגָן
נתרן
אָבָץ

אז אין ספק שהכמיהה לחטיף היא החלק המאתגר ואולי הקשה בבניית תזונה בריאה, אך כשיש לכם פופקורן, לא היינו דואגים לזה יותר מדי. 

תגיות:פופקורןמזון עלסופר פוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה