חדשות בארץ

ברכת כהנים מרגשת בכיכר החטופים: "מזעזעת את השמיים"

עשרות מתפללים הגיעו לכיכר החטופים למעמד המרגש. אמו של אחד החטופים: "יש לי תמונה שלו משם, הוא נראה בסדר. אומנם פצוע ברגל, אבל לא רואים אותה, אלא רק את הפנים המבוהלות שלו"

אא

ברכת כהנים מרגשת נערכה הבוקר (שני) בכיכר החטופים בתל אביב. במעמד המרגש השתתפו עשרות בני אדם והיא אורגנה לרגל תחילתו של חודש אדר ב' ובמטרה להתפלל למען החזרת החטופים.

סיגי, אימו של אליה כהן החטוף בעזה, דיברה עם ערוץ 14 וסיפרה לשי גולדן וטל מאיר על התחושות המיוחדות בעקבות התפילה. "מאוד הייתי רוצה שזו תהיה ברכת כהנים גדולה שתזעזע את השמיים, שתגיע עד לעזה לאליאב ולכל החטופים", אמרה, "שירגישו את התפילה הזו ובעזרת השם ששערי שמיים ייפתחו והם יחזרו אלינו בקרוב".

על בנה סיפרה סיגי: "אליה בן 26, נחטף מהמסיבה בנובה. ילד שמח, מלא חיים, אוהב לטייל בעולם, המון חברים בארץ ובעולם – הדבק שמחבר בין החברים, יזם בנשמתו. אור גדול, ואני בטוחה שגם שם הוא מפעיל את כולם ומחבר שמה את כולם, ומראה לאויב שלנו מי זה עם ישראל. יש לי תמונה שלו משם, הוא נראה בסדר, אומנם פצוע ברגל, אבל לא רואים אותה, אלא רק את הפנים המבוהלות שלו. גם מהשבים ששבו אף אחד לא ראה אותו".

(קרדיט: ערוץ 14)

סיגי קראה בראיון לכהנים מכל הארץ להגיע למעמד וציינה, כמובן, שבנה הוא כהן. לדבריה, לפחות 10 משפחות הגיעו להתפלל במתחם: "אני מקווה שיגיעו עוד. מעבר לזה יש פה הרבה ציבור".

בהמשך התייחס לעובדה ש-134 משפחות עדיין מחכות לחטופים שבשבי. "אין מצב שתהיה אחדות דעים לגבי איך לפעול ומה לעשות, וכמובן שגם אף אחד לא יודע מה נכון לעשות", ציינה, "לכולנו מטרה אחת וזה להחזיר את האהובים שלנו הביתה. לכן אני חושבת שאנו מאוד מאוחדים גם במטה וגם במשפחות החטופים, וגם כל עם ישראל". היא סיפרה כי הייתה בשבוע שעבר בצעדת האחדות ואמרה שהיה מדהים לראות איך עם ישראל מאוחד".

לסיום, היא קרה לאחדות בעם ישראל: "האחדות הזו היא זו שבסופו של דבר תביא אותם לפה. האויב שרואה אותנו מפולגים ומפורדים – בשבילו זה הניצחון. לכן אנחנו צריכים להיות ביחד מאוחדים. אפשר לראות את החיילים שנלחמים, כולם ביחד מאוחדים. כולם ביחד מתחת לאלונקה כתף אל כתף נלחמים. גם האזרחים – ככה אנחנו צריכים להיות, מאוחדים. כי רק ככה אנחנו ננצח".

תגיות:ברכת הכהניםחטופיםתל אביב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה