חדשות בארץ

המעגל נסגר: חוסל מחבל חיזבאללה שהרג שני חיילי צה"ל לפני עשור

עלי ג'עפר מרג'י ירה טיל נ"ט נגד טנקים בכפר ע'ג'ר בינואר 2015. כתוצאה מכך נהרגו יוחאי קלנגל ודור חיים ניני. הוא חוסל בתקיפה מן האוויר במבנה בדרום לבנון. מכוון פיגועים ביו"ש חוסל בתקיפה ברפיח

תקיפה בדרום לבנון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)תקיפה בדרום לבנון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו הלילה (בין שבת לראשון) תשתית טרור של חיזבאללה במרחב עייתא א-שעב בדרום לבנון. כמו כן הותקפה עמדת שיגור נ"ט של הארגון במרחב מרון א-ראס ומבנה צבאי ובו פעילים של הארגון במרחב חירבת סאלם.

היום (ראשון) אישר החיזבאללה כי בתקיפה בחירבת סאלם נהרג עלי ג'עפר מרג'י ( "אבו ג'עפר"), מורה לפיזיקה במערכת החינוך העצמאית של חיזבאללה ופעיל צבאי בדרום לבנון. על פי המידע שבידי צה"ל לפני כתשע שנים היה מעורב בירי טילים נגד טנקים על כלי רכב של צה"ל באזור הכפר ע'ג'ר. כתוצאה מכך נהרג מפקד פלוגה בגבעתי, רס"ן יוחאי קלנגל וחייל נוסף בפלוגה, סמל ראשון דור חיים ניני. הי"ד.

קלנגל, בן 26 בנופלו, הותיר אחריו רעייה בהריון וילדה בת שנה. כחצי שנה אחרי נפילתו ילדה רעייתו את בתם השנייה.

חיסול ברפיח

צה"ל תקף הבוקר ברפיח ופגע במבנה בו שהו אנשי חמאס. על פי דיווח פלסטיני אחד ההרוגים הוא איש "מטה הגדה" של חמאס, הגוף שאחראי על הכוונת פיגועים ביהודה ושומרון. גורמי ביטחון בישראל ציינו כי "גם בזמן שחמאס מנהל לחימה בעזה, הוא ממשיך במאמצים להכווין פיגועים בגדה, ואת מעט הקשר שהוא מקיים עם אנשי חמאס ביו"ש הוא מקדיש לכך".

תגיות:חיסול ממוקדמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה