סלבס בהתחזקות

מאור בוזגלו וקובי פרץ: "אין כמו החינוך הדתי"

הכדורגלן שיתף את מאות אלפי עוקביו בתהליך ההתחזקות שלו ושל אשתו מירן: "לא גדלתי בבית דתי, גם לא מסורתי, וכיף לי שהילדים שלי מקבלים חינוך וערכים הכי טובים שיש, גם אם לא התחברתי לזה בהתחלה". פרץ הגיב לו: "עשיתם את הצעד הכי נכון"

מאור ומירן בוזגלו (צילומים: בן דורי, פלאש 90)מאור ומירן בוזגלו (צילומים: בן דורי, פלאש 90)
אא

כוכב הכדורגל לשעבר, מאור בוזגלו, שיתף בחשבון האינסטגרם שלו מאות אלפי עוקבים בתהליך ההתחזקות של משפחתו. בוזגלו נשוי למירן בוזגלו, שהודיעה לאחרונה על תהליך ההתחזקות שלה ועל ההחלטה לרשום את ילדיה לבית ספר דתי.

השניים חשפו לאחרונה גם על גבי מסך הטלוויזיה את תהליך ההתחזקות שלהם. על כך כתב בוזגלו: "אחרי התלבטויות ומי יודע כמה שיחות בינינו, אני גאה בבחירה שמירן ואני עשינו. וואלה, לא גדלתי בבית דתי, גם לא מסורתי, וכיף לי שהילדים שלי מקבלים חינוך וערכים הכי טובים שיש, גם אם לא התחברתי לזה בהתחלה".

עוד כתב כי "זה היופי, לדעת להתפשר, לדעת להקשיב ולעשות ויתורים אחד עבור השנייה. הלוואי וזה ייתן למישהו את התקווה הכי קטנה שזה יכול להיות ככה גם במדינה שלנו. כבוד ופירגון אחד כלפי השני לא משנה מאיפה באת, לא משנה מה ההעדפות והבחירות שלך".

לאחר הדברים האלה, הרשת לא נותרה אדישה. הזמר קובי פרץ כתב לו: "עשיתם את הצעד הכי נכון וחשוב לילדים ובמיוחד לכם כהורים אתם תקצרו בעזרת השם את הפירות בעתיד הקרוב והרחוק. אשריכם שזכיתם, אין כמו החינוך הדתי בעולם ולעולם".

כזכור, מירן בוזגלו הודיעה לאחרונה לעוקביה כי היא החליטה לרשום את ילדיה לבית ספר דתי. אחת הגולשות שאלה את בוזגלו האם הדבר לא יוצר בלבול אצל ילדיה, כיוון שהם שומרים על אורח חיים מסוים בבית הספר, אך לא מורגלים לכך מהבית. "זה לא יוצר בלבול שמלמדים את הילדים על צניעות בבית הספר ובבית זה לא ככה?", כתבה אותה גולשת. בוזגלו לא התבלבלה והשיבה: "חששתי מזה בהתחלה, דיברתי עם המנהלת והסברתי לה הכל".

בהמשך היא הוסיפה מה ענתה לה אותה המנהלת על ההחלטה לרשום את ילדיה לבית הספר הזה: "היא אמרה לי 'לא אכפת לי מה כל אחד עושה בחיים שלו מול הבורא, מה שחשוב לי זה לדאוג לנשמות הטהורות האלה, לתת להם ערכים, אמונה, ביטחון בה', כיבוד הורים'. באותו רגע רשמנו אותם וזה הדבר הכי טוב שעשינו. כשמגיעים לבית הספר צריך לכבד מבחינת לבוש כמובן".

תגיות:קובי פרץסלבס בהתחזקותמירן בוזגלומאור בוזגלו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה