חדשות בארץ

עמית סגל: "נתניהו מאריך את המלחמה בכוונה? קונספירציה הזויה"

במהלך שידור התעמת הפרשן עמית סגל עם עמיתו אמנון אברמוביץ. הדף את הטענות הנשמעות בתקשורת לפיהן ראש הממשלה מאריך את המלחמה כדי לשרוד פוליטית

עמית סגל (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)עמית סגל (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

פרשן חדשות 12, עמית סגל, הדף היום (שלישי) במהלך שידור את הטענה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מאריך את המלחמה משיקולים פוליטיים ועל מנת לשרוד בתפקידו. עימות התפתח בינו לבין עמיתו, אמנון אברמוביץ', שטען כי "נתניהו מעוניין בהתמשכות המלחמה עד אין קץ".

סגל, מנגד, האשים את הממשל האמריקני שלא מאפשר לצה"ל להתקדם ברצועת עזה: "אלמלא ההזיות של ביידן, אם הוא היה נותן לנו לפעול באופן ממוקד ומהיר - כבר היינו אחרי המלחמה".

אברמוביץ' טען בתגובה כי הדברים הפוכים וכי לא ביידן מונע את התקדמות המלחמה: "נתניהו השהה את הכניסה הקרקעית, אחר כך את חאן יונס, את רפיח הוא משהה עד היום".

על כך השיב סגל: "אם נתניהו מאריך את המלחמה, בעיניי זאת האשמה קונספירטיבית, לא פחות מהטענה שמישהו בשב"כ יזם את המתקפה הזאת כדי להחליש את ממשלת הימין. מישהו באמת חושב שהמערך האדיר הזה של הצבא, ששרי הקבינט אומרים לנתניהו הנה אפשר לחסל את סינוואר, להחזיר את החטופים, לכבוש את הרצועה, ונתניהו משיקוליו האישיים אומר לא, נמשוך את הזמן, ימותו חיילים? זה ממש נשמעת לי טענה בעייתית בלשון המטעה", סיכם סגל.

העיתונאי ניר קיפניס התייחס בטורו באתר מעריב לעימות בין השניים וכתב: "חובה לשאול את מי שסולד מההשתלחות בראשי מערכות הביטחון, אבל מוכן לייחס כל עוולה אנושית לנתניהו: נניח לרגע שראש הממשלה הוא עד כדי כך חסר מעצורים עד שהוא מאריך באופן מלאכותי את המלחמה, כיצד בדיוק הוא עושה זאת?".

קיפניס הוסיף: "האם הוא קורא אליו באישון לילה את הרמטכ"ל ולוחש על אוזנו הוראות שסותרות את החלטות הקבינט? או שאולי גם גדי איזנקוט, שכזכור שכל את בנו ובני גנץ, שבנו משרת בקו הראשון, הם שותפים לקומבינה?. כמובן שכל זה הבל הבלים. לכן טוב עשה סגל כשהעמיד את אברמוביץ' במקומו: יש מספיק ביקורת חמורה ואף מוצדקת שאפשר להטיח בנתניהו, מבלי לטפול עליו האשמת שווא לפיה הוא פועל להארכת המערכה המדממת".

תגיות:עמית סגלחדשות 12מלחמת חרבות ברזלהתקשורת הישראלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה