חדשות בארץ

הצעה חדשה לחמאס: הפוגה בת מספר ימים – תמורת שחרור חטופים

בניסיון להניע את המשא ומתן לשחרור חטופים, המצרים והקטארים הגישו את ההצעה לראשי החמאס והעבירו להם מסר: "הוכיחו רצינות ותראו שבכוונתכם לשחרר חטופים"

מיצג למען שחרור החטופים (צילום: Avshalom Sassoni/FLASH90)מיצג למען שחרור החטופים (צילום: Avshalom Sassoni/FLASH90)
אא

לאור דיווחים בתקשורת המערבית לפיהם חמאס מקשה על המשא ומתן לשחרור חטופים, המתווכים המצרים והקטארים הגישו לארגון הטרור הצעה חדשה.

על פי דיווח היום (שלישי) בחדשות 12, לחמאס הוצע לשחרר מספר חטופים תמורת כמה ימי הפוגה בלחימה. המסר לראשי ארגון הטרור: "הוכיחו רצינות ותראו שבכוונתכם לשחרר חטופים".

הקטארים, שיזמו את הרעיון, טוענים כי קבלת ההצעה תאפשר פריצת דרך במגעים. אם החמאס ייענה בחיוב, ידונו הצדדים במספר החטופים שישוחררו, ימי ההפוגה ומספר האסירים הפלסטינים שישראל תשחרר בתמורה.

השליח האמריקני מנסה לקדם הסכם מול חיזבאללה

יועצו של נשיא ארצות הברית למזרח התיכון, עמוס הוכשטיין, הגיע לביירות בפעם השלישית מאז ה-7 באוקטובר. הוא מנהל שיחות עם גורמים רשמיים בלבנון, כדי להוביל להפסקת אש בין ישראל לחיזבאללה ובין ישראל לחמאס עוד לפני הרמדאן שיחל ב-10 במרץ.

הוכשטיין נפגש עם יו"ר הפרלמנט הלבנוני, נביה ברי, ואמר: "הפסקת אש בעזה לא בהכרח תחול אוטומטית ללבנון. אנחנו פועלים להפוגה בעזה ולהסדר מדיני בלבנון".

העיתון הלבנוני אלאח'באר, המזוהה עם חיזבאללה, פרסם ידיעות לפיהן לפני הביקור ארה"ב העבירה אזהרות לביירות על פלישה קרקעית ישראלית ללבנון שעשויה להתחיל בחודשים הקרובים, אם חיזבאללה לא ייסוג מהגבול עם ישראל.

 

תגיות:מלחמת חרבות ברזלחטופים בעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה