סלבס בהתחזקות

כוכבת הרשת חשפה: "אני מתחזקת – שבת, טהרה וצניעות"

לינור סביניק הסבירה לעוקביה: "זה רק הולך וגובר, המון דברים והשתדלויות שאני לוקחת על עצמי מאז המלחמה. את הלבוש שיניתי מקצה לקצה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לינור סביניק, שנחשבת לכוכבת ריאליטי, שיתפה במהלך ראיון לפודקאסט של יפעת הללי אברהם כי היא מתחזקת.

בראיון תיארה סביניק את תהליך ההתחזקות בו החלה ואת החיבור שלה למצוות. "אני מאמינה באמונה שלמה ועיוורת", סיפרה. "היו לי המון סיטואציות בחיים ששאלתי למה והבנתי למה, תמיד התשובה הגיעה. כשהייתי יותר צעירה קרה לי מקרה שביקשתי מהקב"ה סימן שהוא קיים - ואז החשמל בבית הכנסת נפל".

​"גם את הלבוש שלי שיניתי מקצה לקצה", המשיכה. "זה רק הולך וגובר, המון דברים והשתדלויות שאני לוקחת על עצמי מאז המלחמה. אנחנו שומרים שבת, שומרים טהרה, ברכות השחר כל בוקר, נטילת ידיים, גם את הלבוש שלי שיניתי מקצה לקצה".

לאחרונה סיפרה שיר צרפתי, שמוכרת מאותה תכנית בה הופיעה סביניק, כי היא מתחזקת. צרפתי חשפה כי החליטה להתלבש צנוע ולברך. חלק מהעוקבים שלה זיהו לאחרונה סממן שמאפיין אותה – היא החלה להתלבש בצניעות. היא הצהירה ש"צניעות זו מלכות!", ולעוקביה לא היה ספק שהיא מתחזקת.

בסשן שאלות ותשובות באינסטגרם נשאלה צרפתי על התהליך ועל סגנון הלבוש שלה. "בגדול מי שלא יודע, רוב הילדות שלי הייתה אצל סבא שלי, הוא דתי, חזן בית כנסת ופייטן. אז את הזיקה לדת קיבלתי ממנו, בתוך תוכי תמיד ידעתי שאתחזק עם הזמן, בקצב שלי, כשאני שלמה עם זה ומאהבה להשם. היום אני מרגישה יותר מתמיד שלמה ומוכנה", אמרה.

תגיות:סלבס בהתחזקותלינור סביניק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה