חדשות בעולם

ילד בן 3 לא אכל שנה וחצי. זה מה שקרה לו

אוליבר חושש לאכול ומקבל מזון דרך צינור שמחובר לבטן. הוא לא אכל כבר קרוב לשנה וחצי והיו לכך גם השלכות

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אוליבר בן ה-3 אובחן לאחרונה עם הפרעת אכילה מגבילה שמאופיינת בפחד ממזון. הוא מגיב בצורה שלילית לכל מה שקשור לטעם או למרקם כלשהו. על פי דיווח באתר Kids Health, המקרה הקיצוני הוביל לכך שהילד לא אכל מזה כשנה וחצי.

אמו של אוליבר טיילור, אמה, סיפרה לאתר כי "זו הפרעת אכילה, אבל ניתן לאבחן ילדים עד גיל שנתיים. עבור אוליבר, שהוא גם אוטיסט, זה מאוד קשור לבעיות תחושתיות ופחד. הוא מפחד מאוכל". אביו מתי ניסה השבוע לפרסם את הסיפור הקשה שלו, ויחד עם אמו הוא מקווה שיוכל להעלות את המודעות למחלה.

על פי הדיווח, אוליבר היה מחובר במהלך שנת 2023 למכונה מיוחדת שמסייעת לו לאכול. הוא קיבל אוכל במשך 10 שעות בלילה כאשר הוא ישן ועוד ארבע שעות ביום. כל האוכל הועבר דרך צינור מיוחד שמחובר לבטנו. כמו כן, חובר לו צינור מיוחד וקבוע כדי שיוכל לצרוך את האוכל שלו בקביעות.

"אוליבר עלה שליש ממשקל גופו בכמעט 12 חודשים, הודות להאכלה בצינור, אבל אתה יכול לדמיין את ההשפעה עליו ועל המשפחה שלנו. הוא עדיין נקלע למצוקה רבה סביב אוכל, ואנחנו מפספסים הרבה דברים כמו ארוחות משפחתיות ומסיבות יום הולדת", אמרה אמו לתקשורת הזרה.

הילד נפגש כל כמה ימים עם דיאטנית, שמסייעת לו להתגבר על החששות להכניס מזון לפיו. במקביל, אמו מנסה לפרסם את הסיפור ברבים בטענה שעל ההורים להיות מודעים שיש הפרעה כזו. "יותר מדי אנשים אמרו שהוא יאכל כשהוא רעב אבל אוליבר לא - הוא ממש ירעיב את עצמו", סיכמה. "עברה הרבה יותר משנה מאז שהוא הכניס אוכל לפה בכלל".

תגיות:הפרעת אכילהילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה