חדשות בארץ

הרוג מירי נ"ט לעבר מרגליות; חוסל נכדו של נסראללה

עובד זר נהרג ואחר נפצע באורח קשה מירי של מחבלי החיזבאללה לעבר היישוב ברכז רמים. התקשורת הסורית מדווחת כי ישראל חיסלה את עבאס אחמד אבו מהדי ח'ליל, אחד מנכדיו של מנהיג החיזבאללה

  • כ"ד אדר א' התשפ"ד
מטוס צה"ל בשמי דרום לבנון, הבוקר (צילום: Ayal Margolin/Flash90)מטוס צה"ל בשמי דרום לבנון, הבוקר (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

עובד זר מהודו נהרג בצהריים (שני), אחר נפצע קשה ועוד שישה קל עד בינוני, מירי נ"ט שבוצע מדרום לבנון לעבר היישוב מרגליות. דובר מד"א עדכן כי ההרוג עבד יחד עם עובדים זרים נוספים במטע ביישוב. כוח צבאי חילץ את הנפגעים וחבר למד"א בצומת המצודות.

חובשים ופראמדיקים של מד"א הזעיקו מסוק לנקודת החבירה והפצועים פונו במסוק מד"א ובמסוקים של חיל האוויר לבתי החולים בלינסון, רמב"ם וזיו. כל הפצועים סובלים מפצעי רסיסים.

המרכז הרפואי זיו עדכן כי הגיעו אליו שלושה נפגעים, שניים במצב קל ואחד במצב בינוני. ברמב"ם נחת מסוק עם שני פצועים במצב בינוני.

בית חולים רמב"ם עדכן הערב כי פצוע אחד שהגיע למרכז הרפואי סיים ניתוח והוא בטיפול נמרץ. מצבו מוגדר קשה. שני פצועים נוספים אושפזו ביחידת הטראומה, אחד במצב בינוני ואחד במצב קל. 

במקביל לירי הנ"ט שיגר החיזבאללה כלי טיס לשטח ישראל שהפעיל אזעקות בקריית שמונה, מטולה ובשורת יישובים בגליל העליון. הכלי יורט ובמקביל צה"ל החל בתקיפות אוויריות וארטילריות בדרום לבנון.

דיווח בסוריה: נכדו של נסראללה חוסל בדרום לבנון

דיווח סורי טוען שעבאס אחמד אבו מהדי ח'ליל, שחוסל אתמול בנקורה, הוא נכדו של חסן נסראללה. איתו נהרג בתקיפה המיוחסת לישראל גם חתנו של סייד חסן, מבכירי החיזבאללה. על פי הדיווח התקיפה בוצעה באמצעות מל"ט צה"לי. ח'ליל נלחם בעבר לצד שורות צבא המשטר הסורי והמיליציות האיראניות בסוריה.

זו לא הפעם הראשונה שקרוב משפחה של נסראללה נהרג. בינואר האחרון דווח כי ישראל תקפה מכונית שבה נסע מפקד כוח רדואן ויסאם אל-טאוויל, בעת שנהג בדרום לבנון. טאוויל הוא גיסו של נסראללה. כמו כן, ב-12 בספטמבר 1997 בוצע מבצע "נוף פראי" על ידי יחידת אגוז בדרום לבנון. במבצע נהרג בנו של נסראללה, וגופתו שימשה כדי לקבל בחזרה את גופתו של לוחם שייטת 13 איתמר אליה שנפל במבצע "שירת הצפצפה".

תגיות:גבול הצפוןמלחמת חרבות ברזלירי טילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה