סלבס בהתחזקות

יעל בר זוהר וגיא זוארץ התרגשו: "הוא קרא מושלם בתורה"

בני הזוג חגגו בר מצווה לבן אורי וכתבו: "שרשרת הדורות המשיכה לה. אורי, כמו אבות אבותיו, הגיע למצוות וקרא באופן מושלם בתורה"

(צילום: אורן בן חקון / פלאש 90)(צילום: אורן בן חקון / פלאש 90)
אא

בני הזוג גיא זוארץ ויעל בר זוהר חגגו בסוף השבוע אירוע מרגש. בנם השני, אורי, חגג בר מצווה בבית הכנסת. "איזה יום", כתב זוארץ בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו על העלייה לתורה של בנו. הוא שיתף סרטון של אורי קורא את פרשת בר המצווה שלו והסביר: "כמה כוח אירוע בר המצווה של אורי שלנו העניק למשפחה שלנו בשנה הקשוחה הזו שעוברת עלינו. שרשרת הדורות המשיכה לה, שגם אורי כמו אבות אבותיו הגיע למצוות וקרא באופן מושלם בתורה". לסיום הוא כתב: "מזל טוב אורי שלי, שרק שמחה תלווה את חייך אמן".

בסטורי נוסף שפרסם הוסיף זוארץ כי "אורי שלנו חגג בר מצווה ועלה לתורה, אני הייתי שליח הציבור ופתאום בברכת הכהנים מצאתי את עצמי שם עם הבמה, כשכל ילדיי נכנסים תחת כנפי השכינה והטלית, ויחד התחברנו לתפילה שאבא שלי ז"ל היה מברך אותנו בה. תודה על הזכות ועל השמחה שליוותה אותנו הבוקר".

עושה רושם כי בני הזוג התרגשו מאוד מהמעמד. מספר ימים לפני בר המצווה כתב בר זוהר בחשבון האינסטגרם שלה על ההתרגשות שלה מהמעמד. "בחיים לא התרגשתי כל כך לקנות טופי לבר מצווה", הסבירה לעוקביה.

עוד כתבה בר זוהר על בנה: "אורי אהוב שלנו, אהבת חיינו. איזה אושר לזכות לראות אותך עולה לתורה. כמו גדול . נסיך שלנו. גאים בך ואוהבים אותך יותר ממה שאפשר לדמיין. תודה שאתה שלנו. תודה עליך, אחרי שנה של חושך - זכינו לחסד של אור".

לאחרונה סיפרה בר זוהר בחשבון האינסטגרם שלה על תהליך ההתחזקות שלה ושל בעלה. היא נשאלה בר זוהר אם הם שומרים שבת והתבקשה גם לשתף על תהליך ההתחזקות שלהם. "את תופסת אותי בתקופה קצת עם כעס ושאלות שאין עליהן תשובות", הודתה בפני אחת הגולשות וחשפה כי היא משתדלת להתנתק מהכל בשבת. "בגדול, אני יכולה להגיד שאנחנו מאוד אוהבים להיות בשבת בבית. זמן איכות בנחת ובשקט. מנותקים מטלפונים ומסכים. לצערי, בגלל המצב הבריאותי של אבא הטלפון שלי בבית תמיד חייב להיות זמין כדי שאוכל להיות שם עבורו כמובן, אבל מתנתקת מכל השאר ומה שלא הכרחי".

תגיות:גיא זוארץעלייה לתורהיעל בר זוהרבר מצווה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה