חדשות בארץ

חוסלו בסוריה ובלבנון: יועץ בכיר איראני ואנשי מיליציה שהצטרפו לחיזבאללה

צה"ל אשיר כי תקף פעמיים בדרום לבנון ובאחת התקיפות חוסלו מחבלי מיליציה פרו איראנית שנלחמת לצד חיזבאללה. משמרות המהפכה הודיעו כי נציגם נהרג בתקיפה בסוריה, המיוחסת לישראל

תקיפה בלבנון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)תקיפה בלבנון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא
(צילום: דובר צה"ל)

צה"ל קיבל היום (שבת) אחריות על תקיפת רכב בא-נאקורה שבדרום לבנון, ומסר כי חיסל הבוקר מחבלים ששייכים לדיוויזיית ה"אימאם חוסיין". לפי הצבא, המחבלים ירו בעבר רקטות לעבר שטח ישראל. הדיוויזיה, לפי צה"ל, משויכת לאיראן ופועלת למען חיזבאללה. אנשיה הגיעו לדרום לבנון ממדינות ערב והצטרפו ללחימה לצד ארגון הטרור הלבנוני.

בנוסף, בתקיפות אחרות, חוסלו שישה מחבלי חיזבאללה. מקור ביטחוני בלבנון אמר לסוכנות הידיעות "רויטרס" כי באחת התקיפות נהרג טכנאי נשק של חיזבאללה. כמו כן, צה"ל מסר כי מטוסי קרב תקפו תשתית טרור של חיזבאללה במרחב לבונה, ובמהלך הלילה הותקפו שני מבנים צבאיים בבלידא ובתקיפה חוסלו מספר מחבלים שיצאו מאחד המבנים. מפרוץ המלחמה הודיע חיזבאללה על מותם של 229 מאנשיו.

במהלך סוף השבוע, בתגובה לירי שביצע חיזבאללה לעבר צפון הארץ, תקף צה"ל בדרום לבנון בשילוב של תקיפה אווירית וארטילרית. הותקפו תשתית טרור ומבנים צבאיים של ארגון במרחב רמיה.

יועץ בכיר איראני הוא שחוסל בסוריה

רשת SNN האיראנית דיווחה כי רדא זארעי, אחד מהיועצים של משמרות המהפכה של איראן, נהרג ב"תקיפה הישראלית" בעיר בניאס שבסוריה, ביום חמישי. איש משמרות המהפכה שירת כקצין בצי של המשמרות ושירת כ"יועץ צבאי" בסוריה. לפי דיווח נוספים בתקשורת האיראנית, לצד היועץ, נהרגו גם שני פעילי חיזבאללה שאינם סורים.

גורם באופוזיציה הסוריה מסר לעיתון כי התקיפה הישראלית בוצעה באמצעות מספר טילים שהוטלו על הווילה שהושכרה לפני ימים בודדים לאותם "מפקדים בחיזבאללה", שברחו מאזור אחר שבו תקפה ישראל בעבר.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלתקיפה בלבנוןחיסול בסוריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה