סלבס בהתחזקות

מור ממן על החזרה בתשובה: "העולם הכי זוהר שהכרתי"

מלכת היופי לשעבר שחזרה בתשובה והתארסה בשידוך: "אני לא יודעת איך להסביר את זה אבל זאת האמת, אני התאהבתי בהשם ברמות שבחיים לא אהבתי אף אחד"

אא

מור ממן, מלכת היופי לשעבר, החלה להתחזק בשנים האחרונות. לפני שבוע היא חשפה כי התארסה בשידוך, ובתחילת השבוע ערכה סשן שאלות ותשובות עם עוקביה. "בגיל 21 נפתח לי עולם שלא הכרתי. לא באתי מבית דתי. את הדרך שלי אל הדת אני מספרת בהרצאות שלי".

ממן נשאלה על חזרתה בתשובה, וענתה: "זה העולם הכי זוהר שהכרתי! והייתי בעולם 'זוהר'. אני לא יודעת איך להסביר את זה אבל זאת האמת, אני התאהבתי בהשם ברמות שבחיים לא אהבתי אף אחד".

בהמשך התייחסה ממן לשאלה בנוגע לכך שהיא מגדירה את עצמה כשליחה של הקב"ה, והשיבה: "תודה עליכן, זאת השליחות שלי בעולם! זכיתי בתחרות מלכת היופי של ישראל - את הכתר קיבלתי. אני מרגישה שרק בשביל לעשות זיכוי הרבים עברתי את מה שעברתי", סיכמה תוך השוואה לאסתר המלכה.

כזכור, ממן הודיעה לעוקביה כי התארסה לבן הזוג שגדול ממנה ב-13 שנה. הצעת הנישואים הייתה מרגשת במיוחד עבורה, והיא התרחשה בכותל. היא סיפרה כי הכירה את בעלה לעתיד במסגרת שידוך ומסרה: "במקום שניסו להרוס אותנו (הכוונה לחורבן בית המקדש, י"א) - אנחנו זוכים לבנות! לעוד הרבה בתים נאמנים וכשרים בישראל".

תגיות:חזרה בתשובהמור ממןסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה