חדשות בארץ

חודשים לאחר שהוחזק בן ערובה בביתו: בעלה של רחל אדרי הלך לעולמו

דוד אדרי, תושב אופקים, הוחזק יחד עם רעייתו רחל במשך כ-15 שעות על ידי חמישה מחבלי חמאס. ראש העיר, איציק דנינו: "בני הזוג אומנם חולצו חיים, אך מבחינתו של דוד האירוע לא הסתיים מעולם"

דוד אדרי (צילום: לפי סעיף 27א')דוד אדרי (צילום: לפי סעיף 27א')
אא

דוד אדרי, תושב אופקים, שהוחזק יחד עם רעייתו רחל בביתם כבן ערובה על ידי חמישה מחבלי חמאס, נפטר היום (שני) בגיל 68. מועד הלווייתו טרם נקבע.

במתקפת שמחת תורה נכנסו מחבלי החמאס לעיר ופרצו לביתם של בני הזוג. הם החזיקו בהם כבני ערובה במשך כ-15 שעות, עד שחולצו בידי כוח לוחמי ימ"מ. שעות לאחר השחרור סיפר דוד: "חגגתי יום הולדת עצוב עם המחבלים. ניסינו לדבר איתם על המשפחה שלהם, אשתי הציעה להם אוכל וחבשה אחד מהם. אולי זה קנה אותם. לא יודע איך יצאנו בחיים".

לדברי דוד, המחבלים לא הכו אותם אך אמרו שנועדו להיות “שהידים”. "הם איימו עלינו שהם יהרגו אותנו. אני אחרי אירוע לב, כולי רעדתי והזעתי. לא הצלחתי לישון, כל הזמן הייתי ער. אחרי כמה זמן התחילו שיחות משא ומתן בין המחבלים לבין השוטרים. ידעתי שהבן שלי בחוץ, לא ידעתי שהוא בצוות המשא ומתן. לא דמיינתי את הפריצה לבית. ב-2:30 בלילה פתאום נזרק רימון לידינו, קפצתי על אשתי. עברו מעלינו יריות – ליד הראש. לא יודע איך ניצלתי".

ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, הספיד: "הצטערתי לשמוע על פטירתו של דוד אדרי, מוותיקי העיר אופקים, בעלה של רחל, שבאירועי ה-7 באוקטובר הוחזק כבן ערובה יחד איתה בביתם, לאחר שהמחבלים פרצו פנימה. האירוע אומנם הסתיים בשלום ובני הזוג חולצו ממנו חיים, אך משפחתו של דוד מעידה כי האירוע מבחינתו לא הסתיים מעולם".

לדברי דנינו, "הם הבחינו בחודשים האחרונים בהידרדרות במצבו, ככל הנראה על רקע האירוע הטראומטי שחווה. לצערנו, היום כוחו כבר לא עמד לו והוא הלך לעולמו בגיל 68, כארבעה חודשים לאחר יום הולדתו שחל ב-7 באוקטובר. אנו שולחים חיבוק גדול לבני המשפחה היקרים, לרחל הגיבורה שלנו, ולילדים אביתר, חנית וטל. העיר אופקים כולה שותפה לכאב ולצער שאתם חווים בשעות אלה. שלא תדעו עוד צער".

תגיות:אופקיםמלחמת חרבות ברזלדוד אדרי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה