חדשות בארץ

מייה שם: "תמיד האמנתי, אבל האמונה התחזקה יותר בשבי"

החטופה שחזרה סיפרה לעוקביה: "הגוף פיזית לא יכול לעמוד בדבר כזה, זה משהו שהוא מעל הטבע"

(צילומים: תומר ניוברג, אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילומים: תומר ניוברג, אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

מייה שם, החטופה ששוחררה והפכה לפנים מוכרות במלחמה, סיפרה בחשבון באינסטגרם שלה על החוויות שעברה בשבי והפתיעה את עוקביה: היא סיפרה כי התחזקה באמונה דווקא במהלך השהות עם מחבלי חמאס.

שם מוכרת בעיקר בשל העובדה שחמאס פרסם סרטון שלה מעזה בתחילת המלחמה. מאז שחזרה היא חשפה סצנות לא פשוטות מימי השבי, וכעת היא החלה לשתף את תחושותיה גם ברשתות החברתיות. בחשבון האינסטגרם שלה סיפרה על רגעי החטיפה. "הגוף פיזית לא יכול לעמוד בדבר כזה, זה משהו שהוא מעל הטבע", כתבה לעוקביה.

"קיבלתי 8 ליטרים של דם", סיפרה בהמשך והרחיבה בנוגע לחוויה הרוחנית שלה: "זאת השליחות שלי. אני אומרת תודה. תמיד הייתי בן אדם מאמין ורוחני, האמונה שלי התחזקה בטירוף בשבי".

בהמשך היא הפתיעה כשהיא הדגישה שוב ושוב את הקשר המיוחד שלה עם לקב"ה. "כל סטירה שאני מקבלת בחיים, תמיד יש גרוע יותר. כל בן אדם שנכנס לחיים מעביר אותך שיעור, יש לו תפקיד מסוים. את יוצאת מחוזקת".

לאחרונה סיפרה שם בהרחבה על הימים שעברה בשבי. "יום אחד המחבל התחרפן. הוא התחיל לבכות, ולקח את הקלצ'ניקוב שלו. הייתי בטוחה שידפוק לי כדור בראש. באתי אליו, שאלתי אותו למה הוא בוכה. הוא אמר ששני חברים שלו נהרגו מהפצצות של ישראל", שחזרה. "בלב שלי הייתי מבסוטה רצח. שיחקתי את המשחק כאילו שכואב לי, כאילו אני כואבת את כאבו. לא ראיתי אור יום כל ה-54 ימים האלו. הגוף שלי לא זז. היה לי קשה ללכת, הרגליים שלי רעדו. ישנתי שעה ביממה, אי אפשר לישון כשהוא יושב ובוהה בי. מקלחת? בחלומות.

"פעם אחת עברנו לבית עם עוד שלושה חמאסניקים. כולם ישבו חמושים עם כיסוי על הפנים. פחדתי פחד מוות. שאלתי אותם אם הם רעבים. שלחתי אחד מהם לשוק, אמרתי לו שיביא כמה מצרכים ועשיתי להם תבשיל 'טבחה'. הקללתי את הסיטואציה. זה או להכין להם אוכל - או להירצח".

תגיות:אמונהמייה שם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה