חדשות בארץ

רכב נפגע ממטען בשומרון – אחד מיושביו ניצל מפיגוע בפעם השלישית

מחבלים הפעילו מטען צד על רכב ישראלי שהיה בדרכו מחומש לשבי שומרון. מצבו של הפצוע, שנפגע מרסיסי זכוכית, מוגדר קל. ברכב ישב אביה אנטמן, אשר ניצל בעבר משני פיגועים: "יצאנו בנס"

הרכב שנפגע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)הרכב שנפגע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אא

יהודי נפצע הערב (שני) באורח קל בפיגוע שאירע ליד הכפר בורקא הסמוך ליישוב חומש שבשומרון. מחבלים הפעילו "מטען צד" על רכב ישראלי ובו חמישה נוסעים, שהיה בדרכו מחומש לשבי שומרון. הרכב המשיך בנסיעה לעבר נקודה צבאית בשבי שומרון, שם קיבל הפצוע טיפול ראשוני. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותו להמשך טיפול בבית חולים. דובר צה"ל מסר כי כוחות הביטחון הוזנקו לנקודה ופתחו בסריקות לאיתור המחבלים.

בין חמשת נוסעי הרכב, תושבי חומש, היה אביה אנטמן שלפני כשלוש שנים ניצל בפיגוע ירי בשומרון בו נרצח חברו יהודה דימנטמן הי"ד. דימנטמן, תושב שבי שומרון, נורה בשעה שנסע ברכב סמוך לחומש יחד עם עוד שלושה צעירים ברכב, ביניהם אנטמן. כמה חודשים לפני כן ניצל אנטמן מפיגוע ומלינץ' בעת שהיה בירושלים עם אשתו שחר. מחבלים יידו אבנים על הרכב, הוא יצא מהרכב ואז נדקר ונפצע קל.

הערב, לאחר הפיגוע, אמר אנטמן: "ירדנו מחומש וזרקו עלינו מטען, כל החלונות נופצו ויצאנו בנס. אם זה היה מושלך דרך אחד החלונות היינו גמורים".

תגיות:חומשפיגועאביה אנטמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה